انجام تمرینات ساده برای باریک کردن کمر با ورزش

باریک کردن کمر با ورزش

باریک کردن کمر با ورزش به منظور رسیدن هیکل شما به حالت ایده آل

باریک کردن کمر با ورزش با یک برنامه دقیق و منسجم و البته هدفمند امکان پذیر می باشد. داشتن کمر باریک و شکم صاف، رویای بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد. چون روی ظاهر آن ها می تواند حسابی تأثیر مثبتی بگذارد. بر همین اساس بسیاری از افراد سعی می کنند تا با ارائه ورزش های گوناگون به هدف مورد نظر خود دست یابند. اما برای رسیدن به فرم ایده آل، می بایست بیش از پیش فعالیت ورزشی داشته باشند. از طرفی دیگر بهتر است یک سری ورزش ها را انجام دهند که آن ها را به خواسته شان می رساند. برای باریک کردن کمر با ورزش، در ادامه راهکارهایی را ارائه خواهیم داد تا با انجام آن ها خود را یک گام دیگر به هدف خود نزدیک تر سازید. در ادامه تمرینات ورزشی را ارائه خواهیم نمود که تا در زمینه باریک تر کردن کمر و چربی سوزی برای هر یک از خانم ها و آقایان مفید خواهند بود.

 

کمر باریک

نقش تغذیه در باریک شدن کمر و کاهش سایز آن

باریک کردن کمر با ورزش زمانی می تواند برای شما مفید باشد که در کنار آن به تغذیه خود هم توجه داشته باشید. هر چقدر شما کالری کمتری را از مواد غذایی دریافت کنید؛ به چربی سوزی شکم و نیز کاهش سایز دور کمر خود کمک بسیار زیادی خواهید کرد. در این راستا بهتر است از یک برنامه غذایی استاندارد و حساب شده تبعیت کنید. برنامه ای که توسط یک دکتر تغذیه نوشته شده باشد. چون چنین برنامه غذایی می تواند دربردارنده 5 وعده میوه و سبزیجات در کنار استفاده از لبنیات کم چرب، گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی و حبوبات کامل و… می باشد. هر چقدر مواد قندی و چربی را کمتر مورد استفاده قرار دهید؛ می توانید مقدار بیشتری از چربی های دور کمر خود را بسوزانید. برای باریک کردن کمر با ورزش، بهتر است حتما نقش تغذیه را جدی بگیرید. اما این را باید دانست که تغذیه مناسب هم به تنهایی نمی تواند روی کاهش سایز دور کمر شما موثر باشد.

انجام تمرینات ساده و پیوسته برای باریک کردن کمر با ورزش

توجه داشته باشید که برای باریک کردن کمر با ورزش، نیازی به انجام ورزش های خیلی سنگین ندارید. برخی از افراد این گونه تصور می کنند که هر چقدر تمرین های سخت و شدیدتری را انجام دهند؛ می توانند سریعتر به فرم ایده آل خود دست یابند. در حالی که به واقع آن ها سخت در اشتباه هستند. بهتر است برای باریک کردن کمر با ورزش، تمرین های خود را رفته رفته و خیلی نرم شروع کنید. چون در غیر این صورت خیلی زود خسته می شوید. بهترین راهکار برای باریک کردن کمر خود، پیروی از یک برنامه ورزشی آسان اما پیوسته و مستمر است. به جای آنکه یک کار را در یک روز با قدرت بالایی انجام دهید؛ می توانید آن را به چند بخش در چند روز تقسیم کنید. این گونه می توانید به تدریج گام مستحکمی در راستای باریک کردن کمر با ورزش بردارید. چون اجرای این فرآیند، پروسه کوتاه مدتی نیست که یک روزه بتوانید به هدف خود دست یابید.

یوگا برای باریک کردن کمر

یوگا ورزشی ایده آل و دوست داشتنی برای باریک کردن کمر با ورزش

یکی از بهترین راهکارهای پیش روی شما برای باریک کردن کمر با ورزش، انجام تمرین های یوگا می باشد. یوگا یکی از ورزش های بسیار محبوب و دوست داشتنی است که تأثیر قابل توجهی روی کاهش سایز دور کمر شما خواهد گذاشت. یوگا به این علت می تواند ورزشی ایده آل و دوست داشتنی برای شما به حساب آید که ضمن کالری سوزی و کاهش سایز کمر شما، می تواند استرس شما را هم کاهش دهد. به همین جهت برای کسانی که دچار عارضه های عصبی شده اند هم پیشنهاد می شود. باریک کردن کمر با ورزش یوگا تاکنون امتحان خود را روی خانم ها و آقایان چاق زیادی پس داده است. هر یک از آن ها ضمن نشاط و شادابی بیشتر خود با انجام تمرین های یوگا، توانسته اند به میزان قابل توجهی سایز کمر خود را کوچک تر کنند. شما هم می توانید با برنامه های دقیق و استاندارد یوگا به این هدف دست یابید و از اندام خود نهایت لذت را ببرید.

باریک کردن کمر با ورزش با انجام حرکت های پلانک

برای باریک کردن کمر با ورزش، می توانید حرکت های مختلفی را انجام دهید. حرکت هایی که با کمترین هزینه هم می توانید آن ها را در منزل خود هم انجام دهید. یکی از همین حرکت های ورزشی، تمرین پلانک می باشد. هدف از انجام این حرکت ورزشی، فرم دهی هر چه بیشتر و سفت تر شدن عضلات پهلو و شکم شماست که در نهایت باریک کردن کمر با ورزش را به ارمغان می آورد. برای این منظور می بایست به سمت راست خود و با یک ارتفاعی نسبت به زمین، دراز بکشید. ضمن اینکه ساعد شما روی زمین است؛ می بایست پای راست را روی پای چپ قرار دهید. توجه داشته باشید که آرنج دست شما می بایست دقیقا زیر شانه قرار داشته باشد. وقتی بدن از بالا تا پایین یعنی از گردن تا نوک پا در یک ردیف قرار داشت؛ می توانید کمر خود را به سمت چپ بچرخانید. این کار باعث می شود تا عضلات شکم و پهلوی شما حسابی درگیر شوند.

پلانک برای باریک شدن کمر

حرکت لمس پاشنه پا برای کاهش سایز کمر بدن

باریک کردن کمر با ورزش با انجام لمس کردن پاشنه پا هم امکان پذیر می باشد. این کار باعث می شود تا به میزان قابل توجهی چربی های شکم شما از بین رفته و لاغرتر به نظر آیید. برای این منظور بهتر است روی تشک دراز بکشید. ضمن اینکه زانوهای خود را خم می کنید؛ می بایست پاهای خود را بیشتر از عرض شانه ها باز کنید. سپس بازوها را به سمت جلو بکشید. پس از آن در حالی که حرکت بازدم را انجام می دهید؛ می توانید به سمت چپ خم شده تا بدین ترتیب بتوانید با انگشت های دست چپ خود، پای چپ را لمس کنید. سپس دوباره به حالت اول بازگشته و این بار حرکت دم را انجام دهید. همین کار را می توانید این بار به منظور باریک کردن کمر با ورزش برای سمت راست بدن خود هم تکرار کنید. روزانه اگر 30 مرتبه این حرکات را انجام دهید؛ به چربی سوزی و کاهش سایز کمر شما کمک بسزایی می کند.

باریک کردن کمر با ورزش حرکت کرانچ به پهلو

باریک کردن کمر با ورزش را می توانید با انجام حرکت کرانچ به پهلو نشسته هم امتحان کنید. بدین ترتیب می بایست زانوی پا و کف دست راست خود را به پهلو روی زمین قرار دهید. سپس پای چپ خود را روی زمین به شکل صاف قرار دهید. پس از آن بایستی به شکل همزمان دست و پای چپ خود را به گونه ای سمت کمر خود جمع کنید که به کمر شما فشار وارد آید. در این حالت آرنج دست و زانوهای پای شما با هم برخورد خواهند داشت. با توجه به اینکه این حالت سبب منقبض شدن پهلوهای شما می شود؛ باریک کردن کمر با ورزش کرانچ را به همراه می آورد. چون چربی های شما از بین رفته و لاغرتر می شوید. البته می توانید کلیه این مراحل را از ابتدا تا انتهای آن نسبت به پهلوی دیگر خود هم انجام دهید. این کارها را می بایست تکرار کنید و روزانه بخشی از فعالیت های خود را برای این کار اختصاص دهید.

باریک کردن کمر با روش برف پاک کن

از دیگر روش های رایج برای باریک کردن کمر با ورزش، روش برف پاک کن می باشد. این روش، یکی از موثرترین روش های ممکن برای خوش فرم تر کردن شکم، پهلو و پایین تنه شماست. برای این منظور می توانید ابتدا روی تشک دراز بکشید و سپس دست های خود را به عنوان تکیه گاه در کنار بدن خود قرار دهید. پس از آن بایستی پاها را بالا برده و زانوهای خود را با زاویه نود درجه خم کنید. پس از آن به گونه ای که پاهای شما با زمین برخورد نداشته باشد؛ آن ها را به سمت چپ بچرخانید. پس از چند ثانیه مکث در همین حالت، دوباره بدن خود را به همان حالت اولیه بر می گردانید. پس از آن همین حرکت را این بار برای سمت راست بدن خود تکرار می کنید. بهتر است همین فرآیند را به هر دو سمت چپ و راست به منظور باریک کردن کمر با ورزش، روزانه 30 مرتبه انجام دهید.

حرکت برف پاک کن برای باریک کردن کمر

باریک کردن کمر با انجام تمرینات ارائه شده در مجموعه فیت کلاب

اگر به دنبال باریک کردن کمر با ورزش هستید؛ می بایست از یک برنامه دقیق و منسجم و کاملا حساب شده پیروی کنید. در همین راستا شما می توانید درخواست خود را در مجموعه ما تحت عنوان فیت کلاب مطرح کنید. کارشناس های ما با سال ها کسب تجربه و تخصص در این راستا می توانند شما را به هدف مورد نظرتان نزدیک تر سازند. همان طور که در طی سال ها فعالیت حرفه ای متمادی، توانسته اند نیاز بسیاری از افراد را در زمینه باریک کردن کمر با ورزش به خوبی برطرف نمایند. شما هم می توانید به جمع این افراد بپیوندید. پس هم اکنون درخواست خود را با ما در میان بگذارید تا با ارائه این راهکارها و سایر تمرینات، شما را به هدفتان برسانیم. توجه داشته باشید که برنامه هر فردی با توجه به سن، جنس، وضعیت جسمانی و… متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

درخواست مشاوره رایگان

diet plan
loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه