رژیم لاغری ۱۰ روزه | آیا در ده روز می توان وزن کم کرد !؟

رژیم لاغری 10 روزه چگونه است و چطور به کاهش وزن کمک می کند !؟

آیا می‌توان در ۱۰ روز لاغر شد؟ بله! تنها چیزی که برای لاغر شدن طی ۱۰ روز به آن نیاز دارید، برنامه غذایی است. تعیین برنامه رژیم غذایی برای لاغر شدن طی بازه زمانی ۱۰ روز، کار چندان ساده‌ای نیست. در واقع برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه، مانند یک معجزه است. تنها افرادی می‌توانند این رژیم غذایی معجزه آسا را برای شما طراحی کنند که دانش زیادی در رابطه با کالری انواع مواد غذایی و میزان اثرگذاری آن داشته باشند.

 بنابراین بهتر است به شکل خودسرانه برای تعیین رژیم لاغری ۱۰ روزه اقدام نکنید. می‌توانید با استفاده از یک برنامه غذایی سالم و با کمک تمرینات ورزشی، وزن خود را تا حدی معقول طی بازه زمانی ۱۰ روز کاهش دهید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بعد از به پایان رسیدن ۱۰ روز، پرخوری را از سر نگیرید. همچنین بهتر است مصرف چربی‌های اشباع شده یا کربوهیدرات‌های ساده را تا مدتی به حداقل برسانید.

 اولین سوالی که قبل از دریافت برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه باید به آن پاسخ دهید، این است که قصد دارید طی بازه زمانی ۱۰ روز چقدر وزن کم کنید؟ توجه داشته باشید این رژیم لاغری 10 روزه با توجه به نظر متخصص تغذیه و همچنین با توجه به اضافه وزن شما، ممکن است تکرار شده و 2 الی 3 دوره 10 روزه ادامه یابد. با توجه به پاسخ این سوال می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه این مطلب از وبسایت تخصصی فیت کلاب برای شما بیان می‌شود، وزن خود را طی مدت 10 روز تا حد مشخصی کاهش دهید. 

قوانین برنامه رژیم لاغری 10 روزه

قوانین برنامه رژیم لاغری 10 روزه
قوانین برنامه رژیم لاغری 10 روزه

رژیم لاغری ۱۰ روزه درست مانند سایر انواع رژیم لاغری، قوانین و اصول خاص خود را دارد. اما این قوانین بسیار منعطف هستند. یعنی متخصص تغذیه می‌تواند با توجه به شرایط بدنی و تناسب اندام شما، قوانین رژیم لاغری ۱۰ روزه را تغییر دهد. اگر از یک برنامه رژیم غذایی درست پیروی کنید، وزن شما بعد از گذشت ۱۰ روز کاهش پیدا خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین قوانین رژیم لاغری ۱۰ روزه، این است که به صورت روزانه حداقل یک غذای کامل مصرف کنید. دومین قانون این است که به صورت روزانه مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنید. 

علاوه بر این، تمامی وعده‌های غذایی شما باید مغذی و سالم باشند. بنابراین از مصرف تنقلات حاوی شکر یا خوراکی‌های حاوی چربی اشباع خودداری کنید. مصرف کالری روزانه باید به صورت حساب شده باشد. به عنوان مثال از نظر وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا، زنان بالغ باید برای حفظ سلامتی و عملکرد طبیعی بدن باید به صورت روزانه ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کالری دریافت کنند.

 بنابراین رژیم لاغری ۱۰ روزه باید به گونه‌ای تعیین شود که مردان و زنان، مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را از طریق مواد غذایی سالم تامین کنند. لاغر شدن طی بازه زمانی ۱۰ روز، بسیار سخت به نظر می‌رسد. شاید تصور کنید باید در این ۱۰ روز گرسنگی بکشید یا فشار جسمی بالایی را تحمل کنید. در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست. همه چیز به برنامه رژیم لاغری شما بستگی دارد. 

با این حال، متخصصان تغذیه و مربیان ورزشی معتقد هستند لاغر شدن طی بازه زمانی ۳ هفته تا یک ماه نتیجه بهتری خواهد داشت. در این حالت، فشار زیادی به بدن شما وارد نخواهد شد و می‌توانید از یک برنامه استاندارد و مناسب با شرایط بدنی خود استفاده کنید‌. برنامه ورزشی و رژیم غذایی که توسط مجموعه فیت کلاب ارائه می‌شود، وزن شما را طی بازه زمانی ۳۰ روز کاهش خواهد داد و اثربخشی بهتری نسبت به رژیم لاغری ۱۰ روزه خواهد داشت. در ادامه نحوه دریافت رژیم غذایی و برنامه ورزشی فیت کلاب را برای شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مجموعه برای دریافت برنامه رژیم لاغری اصولی

برای دریافت برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه، بهتر است به یک مجموعه حرفه‌ای و با سابقه مراجعه کنید. در حال حاضر، بسیاری از متخصصان تغذیه و مجموعه‌های بدنسازی می‌توانند این برنامه غذایی را در اختیار شما قرار دهند. ولی هدف صرفا دریافت برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه نیست. هدف این است که شما در بازه زمانی ۱۰ روز، تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کرده و کاهش وزن تا حد مشخصی داشته باشید. نه اینکه طی 10 روز انتظار معجزه داشته و توقع کاهش وزن چشمگیری باشید. آیا چنین چیزی به راحتی امکان پذیر است؟ 

همانطور که گفته شد، طراحی این نوع برنامه رژیم غذایی به هیچ وجه ساده نیست. بنابراین بهتر است بهترین مجموعه را برای دریافت برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه انتخاب کنید. مراجعه به افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند، عواقب ناگواری برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال ممکن است وزن شما بعد از گذشت ۱۰ روز پایین نیاید. همین مسئله منجر به احساس سرخوردگی و ناامیدی می‌شود. همچنین تمامی هزینه‌هایی که برای دریافت برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه پرداخت کرده‌اید، هدر خواهد رفت.

 در این حالت، مجبور خواهید شد مجدداً به مجموعه دیگری مراجعه کرده و برای دریافت برنامه لاغری هزینه پرداخت کنید. بنابراین، بهتر است از همان ابتدا به درستی تصمیم بگیرید و بهترین مجموعه را برای دریافت برنامه رژیم غذایی انتخاب کنید. 

مجموعه فیت کلاب، به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه‌های ارائه دهنده رژیم غذایی و رژیم ورزشی فعالیت می‌کند. مهم‌ترین وجه تمایز این مجموعه نسبت به سایر مراکز، حضور متخصصان تغذیه با تجربه و مربیان ورزشی حرفه‌ای است. مجموعه فیت کلاب بر این عقیده است رژیم‌های لاغری 10 روزه آنطور که باید موثر نبوده و نتیجه دلخواه را ارائه نخواهد داد. چرا که بدن تازه چربی سوزی را شروع کرده و نیاز به زمان مشخصی برای کاهش اضافه وزن دارد. از این رو این مجموعه، بهترین برنامه ورزشی و رژیم غذایی یک ماهه را برای متقاضیان طراحی می‌کند تا کاهش وزن به شکل اصولی و درست انجام شود.

دریافت رژیم لاغری اصولی از فیت کلاب چه مزایایی دارد؟

در مجموعه فیت کلاب، همه چیز حساب شده و دقیق است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در فرم موجود در سایت اطلاعاتی مثل قد، وزن و سن خود را ثبت کنید. در مرحله بعد، اطلاعات شما به طور کامل توسط متخصصان تغذیه و مربیان ورزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس بازه زمانی رژیم لاغری تعیین می‌شود. به عنوان مثال، فرض کنید ۹۰ کیلو وزن دارید و قصد دارید در بازه زمانی ۳۰ روز۴ کیلو وزن کم کنید. 

متخصصان تغذیه تمامی این شرایط را در نظر گرفته و مطابق با آن، بهترین رژیم لاغری را به شما پیشنهاد می‌دهند. هدف اصلی متخصصان مجموعه فیت کلاب این است که همه افراد مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کرده و در عین حال، کاهش وزن چشمگیری داشته باشند. بعد از دریافت رژیم اختصاصی لاغری فیت کلاب، از خدمات زیر بهره‌مند خواهید شد: 

1.طراحی رژیم اختصاصی، متناسب با هدف و ذائقه شما

رژیم لاغری فیت کلاب کاملا متناسب با هدف و نوع ذائقه شما طراحی می‌شود. متخصصان تغذیه سوالاتی در رابطه با سبک غذایی و علایق شما می‌پرسند. سپس غذاهایی که به آن علاقه دارید را در فهرست رژیم غذایی شما قرار می‌دهند. این رژیم لاغری کاملاً اختصاصی بوده و متناسب با سبک زندگی شما است.

2.در دسترس، متنوع و سازگار با سفره ایرانی

رژیم لاغری ارائه شده توسط این مجموعه، کاملاً با سفره‌های ایرانی سازگار است. بنابراین نیازی نیست مواد غذایی گران قیمت و خارجی خریداری کنید. متخصصان تغذیه به گونه‌ای برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند که با حداقل امکانات موجود، وزن خود را کاهش دهید و مواد غذایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این، مواد غذایی موجود در این رژیم لاغری کاملاً متنوع هستند. خوردن غذاهای تکراری بسیار آزاردهنده است و متخصصان تغذیه، به این مسئله توجه دارند.

3.ارتباط مستقیم با کارشناس تغذیه

بعد از دریافت رژیم لاغری فیت کلاب، می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناس تغذیه مجموعه در ارتباط باشید. اگر سوال یا ابهامی در ذهن شما وجود دارد، به راحتی می‌توانید آن را با کارشناس تغذیه در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت کنید. ارتباط و پشتیبانی ۲۴ ساعته، به این دلیل انجام می‌شود که هنگام اجرای برنامه رژیم لاغری مرتکب اشتباه نشوید.

4.دارای تنوع زیاد برای هر وعده

 رژیم لاغری این مجموعه، بسیار رنگارنگ است! یعنی می‌توانید در هر وعده، مواد غذایی گوناگونی را مصرف کنید. همین مسئله منجر به افزایش اشتهای شما هنگام خوردن غذاهای کم کالری می‌شود.

5.صرفه جویی در وقت و هزینه

با کمک برنامه لاغری مجموعه فیت کلاب، نیازی به پرداخت هزینه برای دریافت برنامه‌های غذایی متعدد نخواهید داشت. تعرفه رژیم لاغری در مجموعه فیت کلاب، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به گونه‌ای که همه افراد می‌توانند برای دریافت برنامه رژیم لاغری اقدام کنند.

برنامه تمرین اختصاصی لاغری فیت کلاب 

 ورزش و تغذیه مکمل یکدیگر هستند. بنابراین بهتر است برای دستیابی به نتیجه بهتر، در کنار رژیم غذایی از تمرینات ورزشی استاندارد و مناسب نیز استفاده کنید. مربیان ورزشی حرفه‌ای و با تجربه این مجموعه، یک تمرین اختصاصی لاغری یک ماهه در اختیار شما قرار می‌دهند که بر افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن موثر است. این برنامه ورزشی، با حداقل هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه تمرین اختصاصی لاغری در مجموعه فیت کلاب شامل موارد زیر هستند: 

1.طراحی برنامه تمرین اختصاصی، سازگار با شرایط و توان بدنی شخص

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تمرینات ورزشی لاغری در این مجموعه، این است که کاملاً با شرایط و توان بدنی شما سازگاری دارد. زمانی که برای دریافت برنامه ورزشی در این سایت اقدام می‌کنید، ابتدا شاخص توده بدنی شما توسط مربیان ورزشی محاسبه خواهد شد. سپس میزان اضافه وزن محاسبه شده و متناسب با آن، بهترین تمرینات ورزشی پیشنهاد می‌شود. 

قبل از ارائه برنامه تمرین ورزشی، در رابطه با بیماری‌های جسمانی یا مفصلی از شما سوالاتی پرسیده خواهد شد. بهتر است به طور کامل و دقیق به این سوالات پاسخ دهید تا یک برنامه استاندارد مطابق با شرایط جسمی شما طراحی شود. 

2.امکان دریافت برنامه تمرین در منزل یا باشگاه

مربیان ورزشی مجموعه فیت کلاب، برنامه خود را با شرایط زندگی شما سازگار می‌کنند. به عنوان مثال اگر توانایی مراجعه به باشگاه را ندارید، برنامه تمرین در منزل برای شما در نظر گرفته می‌شود‌. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به صورت روزانه تمرینات ورزشی را انجام داده و به برنامه خود پایبند باشید. با توجه به اینکه رژیم لاغری این مجموعه طی بازه زمانی یک ماه انجام می‌شود، بنابراین بعد از گذشت ۱۰ روز کاهش وزن قابل توجهی خواهید داشت. حال تصور کنید بعد از گذشت ۳۰ روز چه اتفاقی برای بدن شما می‌افتد!

3.ویدئوی اختصاصی آموزش اجرای صحیح تمرینات

برای اینکه درک بهتری از نحوه اجرای صحیح تمرینات ورزشی داشته باشید، ویدیو اختصاصی توسط مربیان ورزشی برای شما ارسال می‌شود. ارسال ویدئو آموزشی، به شما کمک می‌کند تا تمرینات را به شکل درستی انجام داده و به جسم و عضلات بدن خود آسیب نزنید.

4.ارتباط مستقیم با مربی در تمام دوره

با استفاده از برنامه اختصاصی لاغری مجموعه فیت کلاب، می‌توانید به صورت مستقیم با مربی در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

5.تمرینات ساده و قابل اجرا

تمریناتی که برای لاغر شدن طی بازه زمانی یک ماه در اختیار شما قرار می‌گیرند، کاملاً ساده هستند و به راحتی انجام می‌شوند. بنابراین نیازی نیست به عضلات و اندام‌های بدن خود فشار زیادی وارد کنید. 

برای لاغر شدن طی بازه زمانی ده روز چه بخوریم؟

مواد غذایی گوناگونی وجود دارند که برای رژیم لاغری ۱۰ روزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه، برخی از این مواد غذایی را به شما معرفی می‌کنیم. 

1.روزانه یک سیب بخورید

سیب یکی از بهترین میوه‌هایی است که باید در رژیم لاغری ۱۰ روزه مورد استفاده قرار بگیرد. البته زمان مصرف سیب و تعداد سیب اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با مربی ورزشی یا متخصص تغذیه هماهنگ شود. مصرف سیب به خصوص قبل از خوردن وعده اصلی، پیشنهاد می‌شود.

2.افزایش مصرف مایعات

برای رسیدن به نتیجه بهتر، میزان مصرف مایعات خود را افزایش دهید. برای انجام این کار، مقدار زیادی آب و آب سبزیجات بنوشید. آب میوه طبیعی نیز دارای مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های گوناگونی است که بر متابولیسم بدن شما تاثیر می‌گذارد.

3.پروتئین بخورید

برای کاهش وزن در رژیم لاغری ۱۰ روزه، بهتر است به اندازه کافی پروتئین بخورید. مقدار دقیق مصرف پروتئین توسط متخصص یا مربی تعیین خواهد شد. به طور کلی، پروتئین به افزایش حجم عضلات و چربی سوزی کمک می‌کند. پنیر، تخم مرغ، جوانه گندم، عدس، مرغ، ماهی یا گوشت، سرشار از پروتئین هستند و باید مورد استفاده قرار گیرند.

نمونه رژیم لاغری ۱۰ روزه

نمونه‌های رژیم لاغری ۱۰ روزه بسیار متعدد هستند. اگر سری به گوگل بزنید، با تعداد زیادی از این رژیم‌های لاغری مواجه خواهید شد. اما موضوع این است که نمونه‌های رژیم لاغری متناسب با شرایط فیزیکی و عادات غذایی شما نیستند. بنابراین نمی‌توانند برای شما مناسب باشند. با این حال، در ادامه یک نمونه رژیم لاغری ۱۰ روزه را بیان می‌کنیم:

  • صبحانه: 2 عدد تخم مرغ آب پز + قهوه یا چای + یک عدد سیب
  • نهار: گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آبپز + سالاد فصل بدون سس مایونز +  نصف لیوان آب کرفس
  • شام: گوشت قرمز یا مرغ یا ماهی کبابی یا آبپز + سبزیجات تازه و جوانه‌ها + چای یا قهوه + لیمو ترش تازه
  • میان وعده: یک لیوان آب گوجه فرنگی ( یا شیر کم چرب یا یک عدد موز کوچک)

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل درباره رژیم لاغری ۱۰ روزه نکاتی بیان شد. با استفاده از یک برنامه غذایی سالم و تمرینات ورزشی، می‌توانید وزن خود را طی بازه زمانی ۱۰ روز و به میزان مشخصی کاهش دهید. در این بازه زمانی، باید به صورت روزانه مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کنید. بنابراین تمامی گروه‌های غذایی، باید در برنامه رژیم لاغری ۱۰ روزه شما قرار بگیرند. علاوه بر این، می‌توان از تمرینات ورزشی در کنار رژیم غذایی استفاده کرد. 

تمرینات ورزشی یا تمرینات بدنسازی، می‌توانند سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و بر نتیجه موثر باشند. مجموعه فیت کلاب با همکاری متخصصان تغذیه و مربیان ورزشی حرفه‌ای، برنامه رژیم لاغری اصولی طی مدت زمانی معقول را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

diet plan

درخواست مشاوره رایگان

loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه