چگونه مربی بدنسازی شویم؟ 0 تا 100 مربیگری بدنسازی

چگونه مربی بدنسازی شویم؟ 0 تا 100 مربیگری بدنسازی

مربیگری بدنسازی که این روزها بازار کار آن به شدت پر تب و تاب است چرا که روز به روز به میزان تمایل عموم به داشتن ظاهر زیبا افزوده می‌شود و افراد بیشتری خواهان هیکل ایده‌آل و داشتن تناسب اندام هستند. با این حال تمام این موارد سبب می‌شود که نیاز بیشتری به سالن‌های بدنسازی و در نتیجه مربی فیتنس داشته باشیم.

به نظر می‌رسد اگر هر یک از افراد دارای یک مربی بدنسازی زبده و با تجربه باشند، نتیجه نهایی که همان رسیدن به تناسب ایده‌آل و ظاهر جذاب است طی دوره کوتاه‌تری به دست می‌آید. به همین دلیل وجود یک مربی فیتنس که بتواند علم و دانش کافی درباره رشته و حرفه خود داشته باشد و مدارک آکادمیک خود را از مراکز معتبری کسب کرده باشد، بسیار حیاتی و مهم است.

اگر شما نیز علاقه دارید که در دوره مربیگری بدنسازی شرکت کنید و مدرک مربی بدنسازی خود را دریافت کنید و در نهایت در یکی از سالن‌های بدنسازی مشغول به کار باشید، فیت کلاب در کنارتان است تا در این مسیر راهنمای شما باشد. در ادامه به شرایط دوره‌های مربیگری بدنسازی و ثبت نام مربی‌گری فیتنس پرداخته و تمامی مراحل آن را  برای شما شرح خواهیم داد.

گذراندن دوره مربیگری بدنسازی

برای این که یک مربی فیتنس موفق باشید لازم است در ابتدا ثبت نام مربی‌گری بدن‌سازی را انجام داده و دوره‌های مربیگری بدنسازی را گذرانده و سپس وارد دنیای حرفه‌ای آن شوید. در ادامه به دوره‌های الزامی مربی‌گری فیتنس می‌پردازیم و هر یک را به طور کامل و جامع به شما معرفی می‌کنیم. با این حال اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا سوالی برایتان پیش آمده، می‌توانید به سایت فدراسیون بدن‌سازی مراجعه کرده و اطلاعات معتبر را دریافت کنید.

  • دریافت کارت مربی‌گری بدن‌سازی درجه 3

ابتدا شما باید بدانید که برای دریافت این مدرک نیازی به داشتن پیش زمینه ورزشی نداشته و هر کسی می‌تواند با ارائه مدارک لازم در این دوره‌ها شرکت کند. همچنین نیازی نیست که بدن ورزیده و ایده‌آلی داشته باشید تا بتوانید در این دوره‌ها شرکت کنید. اما با این حال حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 60 سال دارای اهمیت است، همچنین شما باید مدرک تحصیلی دیپلم خود را دریافت کرده باشید.

به طور کلی دوره‌های مربیگری بدنسازی دارای 3 مدرک است که به نام‌های مدرک درجه 1، مدرک درجه 2 و مدرک درجه 3 تقسیم‌بندی می‌شود. برای شروع کار خود ابتدا باید دوره‌های مربیگری بدنسازی درجه 3 را بگذرانید. سپس می‌توانید به ترتیب برای دوره‌های مدرک درجه 2 و دوره‌های مدرک درجه 3 ثبت نام کنید.

مدرک مربیگری بدنسازی

محتوای آموزشی دوره مربیگری بدنسازی درجه 3

برای دریافت کارت مربیگری درجه 3 باید دوره‌های تئوریک فیتنس و چند کارگاه آموزشی را بگذرانید که حدود ۱ الی ۲ هفته به طول می‌انجامد. حضور شما در این دوره مربیگری بدنسازی و کارگاه‌ها الزامی است و در پایان دوره مربیگری، کلاس‌های تئوری و عملی و همچنین سوالاتی درباره دوره‌های مربیگری بدن‌سازی مطرح می‌شود. پس از این که کلاس‌های آموزشی را به طور کامل گذراندید و در آزمون شرکت کرده و حد نصاب امتیاز لازم را کسب کردید، بعد از گذشت حدود 2 ماه کارت مربیگری بدنسازی درجه ۳ شما صادر خواهد ‌شد.

در صورتی که شما مدرک لیسانس تربیت بدنی دارید و فارغ‌التحصیل شده‌اید، در این صورت می‌توانید در هنگام ثبت نام مربیگری بدنسازی واحدهای تئوری را نگذرانید و از دوره عملی کار خود را شروع کنید.

دروس عمومی و تخصصی دوره مربی‌گری بدنسازی

افرادی که قصد دارند دوره‌ مربی‌گری بدن‌سازی درجه 3 را بگذرانند باید دروس عمومی و خصوصی را برای دریافت مدرک خود بگذرانند. بعضی از این دروس منابع مشترکی در بین دیگر ورزش‌ها نیز هستند که دانستن آن‌ها الزامی است و باید با نمره قابل قبول آن‌ها را گذراند. قبل از ثبت نام مربیگری بدنسازی کتاب بزرگ بدن‌سازی نوشته خشایار فخریان برای افرادی که می‌خواهند آمادگی لازم را قبل از گذراندن این کلاسها به دست بیاورند توصیه می‌شود.

دروس عمومی برای دریافت کارت مربیگری بدنسازی درجه ۳

  • روانشناسی ورزشی
  • مبانی تربیت بدنی
  • ایمنی در ورزش
  • تغذیه ورزشی
  • آناتومی و فیزیولوژی
  • آمادگی جسمانی
  • رشد و تکامل حرکتی
  • نقش مربی
  • برنامه ریزی تمرین

دروس تخصصی برای دریافت کارت مربی گری درجه ۳

  • طراحی تمرین
  • آناتومی کاربردی
  • فیزیولوژی ورزشی
  • آموزش سیستم‌ها
  •  مکمل‌ها
  • مبانی داوری و اخلاق در مربیگری
  • فنی تخصصی

مدارک مورد نیاز جهت حضور در کلاس‌های آموزشی مربی گری درجه ۳

  • 3 قطعه عکس
  • کپی کارت ملی برابر اصل
  • کپی شناسنامه برابر اصل
  • کپی برابر اصل مدرک تحصیلی
  • کپی برابر اصل کارت پایان خدمت
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه
  • اصل گواهی عدم اعتیاد (مدارک مورد نیاز هیأت استان)
  • گذراندن دروس و تکمیل فرم PDF توسط هیأت بدن‌سازی استان محل سکونت
  • فیش واریزی ۱۰۰ هزار تومان به حساب فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام به شماره حساب ۰۱۰۶۳۶۱۵۶۲۰۰۵ بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی (این مدارک توسط هیأت استان به فدراسیون ارسال می‌گردد)
  • فیش واریزی ۲۰۰ هزار تومانی به حساب هیأت

 

  • دریافت کارت مربی‌گری بدن‌سازی درجه 2

پس از این که مدرک درجه 3 بدن‌سازی خود را دریافت کردید، می‌توانید پس از 2 سال از صدور آن در دوره‌های مربیگری بدنسازی درجه 2 شرکت کنید. با گذراندن این دوره‌ها نیز می‌توانید مدرک خود را دریافت کنید.

  • دریافت کارت مربیگری بدنسازی درجه 1

پس از اخذ مدرک مربی‌گری بدن‌سازی درجه 2 و گذشت مدت زمان 3 سال می‌توانید در دوره مربیگری بدنسازی شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنید. با دریافت این مدرک می‌توانید برای اخذ مدرک مربي‌گری بدنسازي بين المللي اقدام کنید. کارت مربيگري بدنسازي بين المللي از طریق فدراسيون بين المللي بدنسازي IFBB به متقاضيان واجد شرايط ارائه مي‌شود.

اين مدرک به سه شکل به متقاضیان ارائه می‌شود:

  • به صورت افتخاري از طرف فدراسيون به افراد
  • فروش آن به منظور کسب درآمد براي فدراسيون
  • از طريق برگزاري کلاس‌هاي آزاد در نقاط مختلف جهان

هزینه دوره‌های مربیگری بدنسازی

در صورتی که قصد شرکت در دوره‌های مربیگری بدنسازی را دارید، هزینه شرکت در این کلاس‌ها برای شرکت‌کنندگان آقا با درجه 3، 2 و 1 آقایان به ترتیب 350، 300 و 500 هزار تومان خواهد بود. همچنین به دلیل بیشتر بودن  ساعات آموزشی هزینه کلاس درجه 3 برای بانوان 350 هزار تومان و هزینه هر سمینار برای آن‌ها 80 هزار تومان است.

دیگر مهارت‌های لازم برای مربی بدن‌سازی

در ادامه به مهارت‌هایی می‌پردازیم که مربوط به تحصیلات آکادمیک نبوده و برای موفقیت یک مربی بدن‌سازی بسیار حیاتی است.

  1. هوش هیجانی و همدلی

مربیان شخصی برجسته سطح بالایی از هوش مصنوعی را نشان می‌دهند که آنها را قادر می‌سازد تا با مشتریان خود الهام بخش، انگیزه بخش بوده، آن‌ها را تشویق کرده و ارتباط موثری داشته باشند.

یکی از مهمترین جنبه‌های هوش عاطفی، همدلی است، اینکه بتوانید “خود را جای دیگران بگذارید”. این نوع همدلی به شما کمک می‌کند در زمان درست احساس کنید که مشتری احساس ناامیدی، ناراحتی یا بی‌انگیزه کند. همچنین به شما این آگاهی را می‌دهد که متوجه شوید این است که بتوانید آنچه مشتری در آن لحظه نیاز دارد را درک کنید، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، در آغوش گرفتن، عشق شدید یا کلمات انگیزه‌بخش می‌تواند بسیار مؤثر باشد. همه اینها می‌تواند تأثیر به‌سزایی در انگیزه آنها داشته باشد.

مربیگری بدنسازی

  1. مهارت‌های ارتباطی

ارتباط یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که یک مربی بدنسازی باید داشته باشد. در طی کمک به دیگران برای رسیدن به اهدافی همچون سلامتی و تناسب اندام، اگر نتوانید به طور مؤثر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، بعید است که به نتیجه خاصی برسید. علاوه بر این شما برای ارائه خدمات خود و جذب ارباب رجوع به مشکل خواهید خورد.

اما ارتباط خوب فقط صحبت کردن نیست. اگرچه بیشتر وقت یک مربی شخصی صرف ارائه دستورالعمل‌ها یا توصیه‌ها می‌شود، شما همچنین باید یاد بگیرید که به دقت به مشتریان خود گوش دهید و نشانه‌های ناخودآگاه، از جمله زبان بدن را در نظر بگیرید. یک مربی بدن‌سازی برجسته سؤالات باز زیادی می‌پرسد و به طور مداوم در مورد برنامه و آموزش بازخورد می‌گیرد، از جمله هرگونه موانع یا مشکلی تا بتواند کار خود را با توجه به نیازها و پیشرفت هر مشتری ادامه دهد.

  1. انگیزه

ایجاد انگیزه در مشتریان برای پیشبرد فشارهای جسمی و روانی فراتر از عادات راحت قبلی خود و همچنین کمک به آنها برای حفظ برنامه تناسب اندام و شیوه زندگی سالم در خارج از جلسات، برای مربی کار ساده‌ای نیست و این چیزی نیست که بتوان آن را در یک دوره آموخت.

بهترین مربی‌ها اغلب از تشویق برای هدایت مشتریان خود استفاده می‌کنند، همراه با جملات مثبت، که باعث ایجاد اعتماد به نفس و عزم راسخ می‌شود. با این حال، شایان ذکر است که برخی از افراد واکنش متفاوتی نشان می‌دهند و ممکن است به زبان مستقیم و تشویق بیشتری نیاز داشته باشند.

از آنجا که مسئولیت پذیری در مورد برنامه ورزشی (و تغذیه) شما برای دستیابی به نتایج بسیار مهم است، یک مربی شخصی برجسته به طور مرتب با مشتریان خود در خارج از جلسات تماس می‌گیرد تا مطمئن شود که آنها در مسیر خود هستند و تشویق و انگیزه بیشتری ارائه می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از برنامه‌ها برای کمک به تسهیل این امر استفاده می‌کنند.

  1. صبر

مشتریان اغلب برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده عجله دارند، اما این بدان معناست که صبر آنها به زودی کم می‌شود. این طبیعی است که مشتریان شما بخواهند در اسرع وقت نتایج را ببینند، اما، به عنوان یک مربی شخصی، مسئولیت شما این است که کمی صبر و شکیبایی را به روند کار معرفی کنید.

درست مانند داستان خرگوش و لاک پشت، پیشرفت تدریجی و پایدار همان چیزی است که شما باید در آن هدف داشته باشید و همیشه فرد صبور در پایان به نتیجه می‌رسد. همچنین به احتمال زیاد منجر به شکل گیری یک عادت ورزش پایدار می‌شود. مربی‌های برجسته در مدیریت انتظارات مهارت دارند و به مشتریان خود تأکید می‌کنند که قبل از اینکه بخواهند سیکس پک داشته باشند، ابتدا باید سطح پایه‌ای از تناسب اندام را ایجاد کنند.

  1. اطلاعات فنی

همه موارد فوق نیاز به پشتوانه دانش فنی عالی دارد. در حال حاضر، ما در مورد به روز بودن با آخرین مد روز تناسب اندام صحبت نمی‌کنیم. آنچه ما در واقع در مورد آن صحبت می‌کنیم این است که درک کاملی از اصول سلامت، تناسب اندام و نحوه عملکرد بدن داشته باشیم.

شما باید مراقب باشید که هنگام ورزش چه اتفاقی در بدن افراد در حال رخ دادن است و درک آنچه برای ارائه انواع آموزش‌هایی که مردم می‌خواهند مهم است، اما این واقعیت نیز وجود دارد که تمرین و مطالعه الگوهای اساسی سبب می‌شود تا اطلاعات شما به روز مانده و همیشه برای حمایت مشتریان خود جواب‌های قانع کننده داشته باشید.

با این حال مربی‌های برجسته نه تنها درک اساسی از اصول اولیه دارند، آن‌ها همیشه به دنبال فرصت‌های توسعه حرفه‌ای برای بهبود کار خود هستند. به قول معروف “دانش قدرت است”.

مربی بدن‌سازی چه می‌کند؟

امروزه بسیاری از مردم برای بدن‌سازی خود به دنبال مربی و مشاوره هستند، بنابراین آموزش آنها اغلب از ترکیب اطلاعات شما حاصل می‌شود. این دانش می‌تواند از افرادی به دست آمده شود که تحصیلات کاملی درباره رشته بدن‌سازی دارند یا فقط کسانی باشد که احساس می‌کنند درک خوبی در این زمینه دارند اما گواهینامه و مدرک تحصیلی ندارند. اما به طور کلی ضروری است که برای موفقیت بدنسازان پایه و اساس این رشته را به طور آکادمیک از آن خود کرده باشید. در ادامه چند وظایفی که یک مربی بدن‌سازی یا متخصص بدن‌سازی انجام می‌دهد آورده شده است.

  • برنامه ارائه می‌دهد:

یک مربی بدن‌سازی پیشرفت مشتریان خود را مشاهده می‌کند، نظارت می‌کند که آنها به برنامه اختصاصی پایبند هستند و آنها را مجبور می‌کند تا بیشتر تلاش کنند تا پیشرفتی در تناسب اندام داشته باشند. شما آنجا هستید تا تمرکز آنها را حفظ کرده و آنها را در بهترین حالت ممکن حمایت کنید تا به موفقیت بدن‌سازی برسند.

  • ارائه آموزش عینی:

هنگامی که مشتریان تصمیم می‌گیرند بدن‌سازی را به تنهایی انجام دهند، دچار احساساتی مانند ناامیدی و کمال‌گرایی می‌شوند که مانع پیشرفت می‌شوند. به عنوان یک مربی بدن‌سازی باید اطمینان داشته باشید که از هرگونه انتقاد از خود که مشتری شما ممکن است از آن رنج ببرد، خودداری کند. شما یک فرد بی طرف هستید، که می‌تواند به آنها کمک کند اهداف خود را با رعایت جنبه‌های تناسب اندام که ممکن است نادیده گرفته شوند، پیگیری کنند.

  • اهداف را تعیین می‌کند:

بر اساس تحصیلات و گواهینامه شما می‌توانید برای مشتری خود اهدافی تعیین کنید. این‌ها ممکن است شامل رژیم‌های تمرینی‌، وزن مخصوص در زمان‌های خاص، برنامه‌های تغذیه، زمان بندی مواد مغذی، تمرینات دقیق و موارد دیگر باشد. دانش و تخصص شما به مشتری شما کمک می‌کند تا قدرت خود را افزایش داده و چربی سوزی کند تا بدنساز موفقی شود.

  • کارآیی را ارائه می‌دهد:

وقتی در مورد آمادگی جسمانی و بدن‌سازی صحبت می‌شود، زمان بسیار مهم است. مشتریان شما را استخدام کرده‌اند تا پاسخ سریعی برای خواسته‌های آنها باشید. آن‌ها نمی‌خواهند ساعت‌ها وقت بگذارند و تحقیق کنند که چه کاری باید انجام دهند و چگونه این کار را انجام دهند. شما تحصیلات بالایی دارید و آنها از شما می‌خواهند که بهترین روش‌ها را برای شکل دهی و رسیدن به اهدافشان در اختیار آنها قرار دهید.

  • پیشرفت سریع‌تری تجربه خواهید کرد:

بهتر است بدانید این شغل با مسئولیت پذیری همراه است. اگر کسی به تنهایی تمرین می‌کند در مقایسه با این که اگر از شما به عنوان مربی بدن‌سازی استفاده کند، به احتمال زیاد کمتر کار می‌کند و آنها را به شیوه‌ای ماهرانه و ایمن، از محدودیت‌های معمول خود فراتر ببرد.

فرصت‌های شغلی مربی بدن‌سازی

در صورتی که مدرک مربی‌گری خود را دریافت کنید می‌توانید به عنوان یک مربی در سالن‌های ورزشی مشغول به کار شوید. همچنین در صورت دریافت مدرک مربی‌گری درجه 1 خود می‌توانید با طی یک سری مراحل قانونی دیگر به عنوان مربی بدن‌سازی بین‌المللی شناخته شده و به کشورهای دیگر مهاجرت کنید. در ادامه با فیت کلاب همراه باشید تا فرصت‌های شغلی این رشته را با شما در میان بگذاریم.

  • باشگاه‌های خصوصی

شما می‌توانید در باشگاه‌های خصوصی به عنوان مربی بدن‌سازی کار کنید. دقت کنید که برای گرفتن مدرک بدن‌سازی نیازی به اندام بدن‌سازی ندارید، اما وجود آن باعث می‌شود که یک امتیاز مثبت داشته باشید.

  • باشگاه‌های مدارس و دانشگاه‌ها

اگر علاقه دارید که مربی باشگاه‌های دانشگاه‌ها باشید و یا به دانش‌آموزان نحوه صحیح به دست آوردن تناسب اندام را آموزش دهید، این مورد گزینه بسیار مناسبی است.

  • مجموعه ورزشی

یکی از گزینه‌های عالی بعد از دریافت مدرک بدن‌سازی، استخدام شدن در یکی از مجموعه‌های ورزشی است. در این مجموعه‌ها معمولاً تعداد افراد بیشتری شرکت کرده و می‌تواند تجربه‌ای عالی برای کار مربی‌گری باشد.

  • مراکز ورزشی درمانی

کمتر کسی معمولاً به این گزینه فکر می‌کند، اما شما می‌توانید در مراکز ورزشی درمانی نیز مشغول به فعالیت شده و تجربیات ارزشمندی را کسب کنید.

  • مراکز ورزشی نظامی

این گزینه نیز یکی از آن مواردی است که کمتر کسی به آن فکر می‌کند. در این مراکز ورزشی وجود یک مربی بدن‌سازی بسیار مهم و الزامی است و شما می‌توانید به افراد نظامی برای کسب مهارت‌های بیشتر و آمادگی جسمانی کمک کنید.

  • باشگاه‌های عمومی

باشگاه‌های عمومی همان طور که از اسمش پیداست کلاس‌ها به صورت عمومی برگزار شده و می‌تواند تعداد نفرات بیشتری را به عنوان مربی آموزش داد.

  • مراکز سلامتی

شما می‌توانید به عنوان مربی بدن‌سازی در مراکز سلامتی نیز مشغول به فعالیت شوید، کافیست که مراکز سلامتی شهر خود را بشناسید و از نیازمندی‌های نیروی کار آن‌ها اطلاع کسب کنید.

کلام آخر…

این روزها رشته بدن‌سازی یکی از آن رشته‌های پرطرفدار است چرا که اکثر افراد به دنبال به دست آوردن تناسب اندام و داشتن هیکلی ایده‌آل هستند. این علاقه عموم جامعه به داشتن تناسب اندام و در نتیجه بدن‌سازی سبب شده است تا سالن‌های ورزشی از جمعیت افرادی که می‌خواهند در این زمینه موفقیتی کسب کنند پر شده باشد. همان طور که می‌دانید این افراد مشتاق نیاز به یک مربی بدن‌سازی دارند که بتواند به آن‌ها برنامه‌های لازم ورزشی را داده و آن‌ها را پشتیبانی کند.

در صورتی که شما قصد دارید یکی از مربی‌های بدن‌سازی شوید و در یکی از سالن‌های ورزشی مشغول به کار شوید، نیاز است تا آمادگی‌هایی را کسب کنید. همچنین برای طی مراحل قانونی و دریافت مدرک بدن‌سازی می‌بایست اقدام به ثبت نام مربیگری بدنسازی کرده و دوره‌های مربیگری بدنسازی را بگذرانید و در آن نمره لازم را به دست آورید. لازم است بدانید برای شرکت در این دوره نیازی به پیش زمینه نداشته و لازم نیست که هیکلی ایده‌آل و ورزیده داشته باشید.

در این مقاله از فیت کلاب سعی شد که دوره مربیگری بدنسازی را برای افرادی که علاقمند به شرکت هستند توضیح داده و راهنمای جامعی برای متقاضیان داشته باشیم. همچنین فرصت‌های شغلی پس از دریافت مدرک بررسی شده و وظایفی که یک مربی بدن‌سازی دارد را شرح داده‌ایم.

32 Responses

  1. من ۱۷ سالمه خیلی دوست دارم که زود وارد این حرفه بشم ایا به کل نمیشه از این سن شروع کرد این رشته رو ؟ چون مربی گری رو خیلی دوست دارم

  2. چرا میگن برای گرفتن درجه 1 باید چندتا مدرک لیسانس داشته باشی؟؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر من بزرگ شده ایران هستم
      اصلیتم از افغانستان هست
      ۲۵ساله هستم ۸ساله ورزش میکنم
      مسابقات هم رفتم مدل هم گرفتم و هنوزم پیگیری مسابقات بیشتری هستم
      ولی سواد 5کلاس درس خواندم
      علاقه زیادی دارم به مدرک مربیگری
      آیا امکانش هس

    2. نیازی به لیسانس ندارید فقط باید دو سال از از دریافت مدرک مربیگری درجه۲ شما گذشته باشه

  3. سلام دقیقا کلاس های تئوری و عملیش روی هم چقدر طول میکشه و اینکه تایم برگزاری کلاس ها فقط صبح یا نوبت بعد از ظهر هم داره

  4. کتاب بزرگ بدنسازی رو هر جا گشتم پیدا نکردم چاپ آخرش برای سال 78بوده کتاب دیگه ای نیست که اطلاعاش کامل باشه

  5. متشکرم بسیار مفید بود
    من یکی از مشتری ۳ماه شما هستم از برنامهای متخصصین شما بسیار راضی هستم
    و درمورد مربیگری من قصد دارم مربی بشم
    تحصیلم مدرک کاردانی مهندسی معماری گرفتم و قصد دارم کارشناسی هم‌بگیرم
    بنظر شما من میتونم مربیگری ثبت نام کنم؟

  6. یه سوال داشتم آآیا مدرک درجه 3رو میشه ترجمه کرد و خارج از ایران اعتباری داره؟

  7. خیلی خوبه فقط یه آدرس یا شماره تماس که بتونیم با آموزشگاه تماس بگیریم و ثبت نام کنیم ممنون

  8. سلامو خسته نباشید من مدرک دیبلم ندارم ویک خانم هستم وخیلی دوستدارم یک مربی بشم من چکارکنم وقتی که مدرک دیبلم ندارم؟

  9. هرچه سریعتر تصویر گواهی مربیگری بنده رو از بستر سایتتان حذف کنید.
    شما نمی‌بایست بدون اجازه از تصویر گواهی بنده درسایتتان استفاده می‌کردید و برروی آن تغییرات انجام دهید و مشخصات بنده را مخدوش و یا اعمال گرافیکی انجام دهید.

  10. با مدرک درجه 3 مربیگری بدنسازی میتوانیم کار کنیم؟؟؟

  11. سلام آیا اتباع هم می‌توانند کارت مربیگری بدنسازی بگیرند؟

  12. خیلی ممنون از مقاله خوبتون میخواست بدونم از زمانی که درسهای توری و اختصاصی ارایه میشه تا زمانی که بخوایم مدرک درجه سه بگیریم معمولا چقدر زمان میبره ؟

  13. سلام، ممنون بابت مقاله خوبتون، اگر مربی گری سطح ۳ داشته باشم میتونم توی باشگاه ها کار کنم؟!
    اگر مشکل دسک گردن داشته باشم میتونم توی این مسیر موفق باشم
    من ۲۶ سالمه

  14. با سلام من عابد رضایی هستم و مدرک من سیکل و 17سالمه میتونم بازم تو دوره های مربی گری رو بگذرونم ممنون میشم بهم جواب بدین و خواهشمندم بهم زنگ بزنین و بگین بسیار سپاسگزارم 09055862798

  15. سلام
    میخاستم بدونم این دوره کاملا حضوری برگذار میشه ؟ اگه بله در کدام شهر برگذار میشه و چجوری از بارگذاری دوره ها مطلع بشیم ؟

    1. سلام بالای ۱۸میشه سایت فدراسیون اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

درخواست مشاوره رایگان

diet plan
برنامه تمرین
مقالات ویژه