15 نوشیدنی برای لاغری؛ بهترین نوشیدنی‌های رژیمی را بشناسید!

نوشیدنی برای لاغری

قرار دادن نوشیدنی‌های چربی سوز در رژیم غذایی می‌تواند سرعت کاهش وزن را افزایش دهد. آماده کردن نوشیدنی با میوه و سبزیجات تازه بدون قند و مواد افزودنی می‌تواند بخش از کالری مورد نیاز روزانه را تأمین و متابولیسم بدن را افزایش دهد. تهیه نوشیدنی‌های سالم و مفید کار سختی نیست. شما می‌توانید به راحتی نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی تهیه و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. اگر می‌خواهید با خوشمزه‌ترین و مفیدترین انواع نوشیدنی‌های چربی سوز آشنا شوید؛ در این مقاله با فیت کلاب همراه باشید تا 15 نوشیدنی برای لاغری را به شما معرفی کنیم.

1- آب؛ بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری!

شاید باورش سخت باشد اما آب ولرم و سالم در ابتدای صبح می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند. آب بدن را هیدراته نگه داشته و به بهبود سطح انرژی بدن کمک می‌کند. نوشیدن آب ناشتا برای لاغری یکی روش‌های مورد پسند جامعه ژاپن است و مزایای بسیاری برای بدن دارد.

البته برای داشتن بدن سالم نیاز به نوشیدن آب سالم بدون کلر، سرب، مواد رادیواکتیو و مواد معدنی مضر دارید. نوشیدن آب تصفیه شده و سالم در طول روز، به مقدار کافی، می‌تواند تا حد زیادی سطح سلامت عمومی بدن شما را تأمین کند. توجه داشته باشید که مقدار آب مورد نیاز هر فرد بنا به نوع فعالیت، جنسیت و سن متفاوت است.

چای زنجبیل؛ نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی

2- چای زنجبیل؛ نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی!

زنجبیل دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدان است. همچنین در کاهش سطح قند و کلسترول خون مفید است. نوشیدن آب زنجبیل برای بدن بسیار مفید است. البته تأثیر مستقیمی بر کاهش وزن ندارد. اما به دلیل ایجاد تغییرات شیمیایی در بدن و کاهش سطح استرس می‌تواند احساس سیری ایجاد کرده و روند کاهش وزن بدن را سرعت ببخشد.

3- آب گریپ فروت؛ نوشیدنی لاغری سریع!

گریپ فروت به کبد برای تصفیه خون کمک کرده و سطح انسولین، تری گلیسرول و گلوکز خون را متعادل می‌کند. نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت همراه غذا می‌تواند به هضم سریع‌تر غذا و چربی سوزی بدن کمک کند. البته سعی کنید از آب گریپ فروت تازه و بدون پالپ استفاده کنید.

4- آب آلبالو؛ یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها برای لاغری!

آلبالو یکی از میوه‌های محبوب تابستانی است که طرفداران بسیاری دارد. آلبالو در لیست میوه‌هایی است که سطح سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. همچنین به دلیل وجود ملاتونین، به بهبود کیفیت خواب نیز کمک می‌کند. نوشیدن آب آلبالو به دلیل ایجاد آرامش در بدن، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. البته به یاد داشته باشید که نباید در خوردن آلبالو زیاده‌روی کنید. چرا که مصرف بیش از حد آلبالو می‌تواند تنظیمات سیستم گوارش را به هم بریزد.

5- قهوه؛ نوشیدنی تلخ با مقدار زیادی کافئین، کمک کننده به روند چربی سوزی بدن!

دانه‌های قهوه حاوی مقدار زیادی کافئین است. کافئین یکی از مواد محرک برای کاهش وزن است. قهوه از جمله نوشیدنی‌هایی است که متابولیسم بدن را به دلیل وجود موادی مانند تئوبرومین، تئوفیلین و اسید کلروژنیک افزایش می‌دهد. همچنین ضد التهاب است. نوشیدن قهوه تلخ می‌تواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که نوشیدن قهوه برای لاغری به مقدار زیاد برای برخی از افراد مضر است. در صورتی که پزشک نوشیدن قهوه را برای شما منع کرده؛ از نوشیدن آن جداً خودداری کنید.

چای سبز؛ نوشیدنی چربی سوز فوق العاده

6- چای سبز؛ نوشیدنی چربی سوز فوق العاده!

چای سبز به عنوان یکی از نوشیدنی‌های چربی سوز فوق‌العاده شناخته می‌شود. چای سبز حاوی مقدار قابل توجهی کاتچین است. کاتچین چای سبز باعث افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی می‌شود. در اغلب موارد نوشیدن یک لیوان چای سبز به صورت روزانه توصیه می‌شود. بیشتر متخصصان نیز نوشیدن چای سبز را به جای چای سیاه توصیه می‌کنند.

7- سرکه سیب؛ یکی از ۱۰ نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب!

سرکه سیب حاوی مقدار زیادی اسید استیک است. اسید استیک سطح گلوکز و انسولین خون را کاهش داده و به بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. همچنین سرکه سیب سرعت تخلیه غذا از معده را افزایش داده و به روند هضم سریع‌تر غذا کمک می‌کند. برخی کارشناسان توصیه می‌کنند در کنار غذاهای چرب می‌توان یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نوشید. البته در نوشیدن سرکه سیب نباید زیاده روی کنید چرا که ممکن است باعث سوزش معده شود.

8-لیموناد زنجبیل؛ از قوی‌ترین چربی سوزها!

لیموناد زنجبیل یکی از مکمل‌های اثر بخش چربی سوز برای ورزشکاران است. ترکیب لیموی تازه و آب زنجبیل می‌تواند سطح متابولیسم بدن را افزایش داده و به سوختن چربی‌ها کمک کند. لیموناد زنجبیل در لیست معجون لاغری قرار دارد. سعی کنید برای تهیه لیموناد زنجبیل از مواد تازه استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید معجون لیموناد زنجبیل را با کمی عسل شیرین کنید.

9- آب کرفس و سیب تازه؛ فوق العاده ترین معجون لاغری!

کرفس یکی از بهترین سبزیجات برای کاهش وزن است. نوشیدن آب کرفس به تنهایی می‌تواند به لاغری کمک کند. سیب سبز نیز یکی از میان وعده‌های عالی و مفید برای ورزشکاران است. ترکیب آب کرفس و سیب سبز تازه یکی از معجون‌های قوی و فوق‌العاده برای لاغری شکم و پهلو بوده و به هضم سریع‌تر غذا کمک می‌کند.

آب اسفناج و خیار؛ بهترین نوشیدنی برای لاغری

10- آب اسفناج و خیار؛ بهترین نوشیدنی برای لاغری!

معجون آب اسفناج و خیار یکی از نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی است. اسفناج یکی از سبزیجات مغذی و کم کالری است که در اکثر رژیم‌های غذایی توصیه می‌شود. خیار نیز حاوی مقدار زیادی آب و فیبر محلول بوده و کم کالری است. ترکیب آب اسفناج و خیار به هیدراته ماندن بدن کمک کرده و مسیر کاهش وزن را راحت‌تر می‌کند.

11- آب نارگیل؛ نوشیدنی فوق‌العاده برای ورزشکاران!

آب نارگیل یکی از نوشیدنی‌های مقوی و مفید برای ورزشکاران است. پس از ورزش می‌توانید از آب نارگیل برای کمک به بهبود متابولیسم بدن و چربی سوزی کمک کنید. آب نارگیل خالص قند کمی داشته و همزمان می‌تواند مواد عالی مغذی مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و فسفر بدن را تأمین کند. نوشیدن آب نارگیل به صورت سرد بسیار لذت بخش است.

12- آب سبزیجات تازه؛ معجونی مقوی و سرشار از ویتامین!

آب سبزیجات تازه کربوهیدارت پایینی داشته و برای لاغری بسیار عالی است. همچنین آب سبزیجات حاوی مقدار زیادی مواد عالی و ویتامین است و برای بدن مفید است. فیبر بالای سبزیجات باعث ایجاد حس سیری شده و اشتهای شما را برای خوردن غذا کاهش می‌دهد. نوشیدن آب سبزیجات تازه کوهی در فصل بهار می‌تواند برای بدن بسیار مفید باشد. اگر به سبزیجات کوهی دسترسی ندارید می‌توانید سبزی را از مغازه‌ها خریده و به صورت تازه مصرف کنید.

آب هندوانه؛ بهترین نوشیدنی برای کم کردن وزن

14- آب هندوانه؛ بهترین نوشیدنی برای کم کردن وزن!

هندوانه یک میوه تابستانی با مقدار زیادی آب است. هندوانه همچنین سرشار از ویتامین C، لیکوپین و بتاکاروتن است. فیبر و پتاسیم هندوانه باعث ایجاد احساس سیری شده و به لاغری بدن کمک می‌کند. خوردن هندوانه و نوشیدن آب هندوانه در فصل گرم به دلیل هیدراته ماندن بدن بسیار توصیه می‌شود. البته نباید در خوردن هندوانه زیاده‌روی کنید.

15- چای زیره؛ نوشیدنی گرم و معطر برای لاغری!

زیره به دلیل وجود ماده‌ای به نام تیموکینون دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی است. مصرف زیره می‌تواند سطح کلسترول و قند خون را کاهش داده و به کارکرد دستگاه ایمنی بدن کمک کند. طبق تحقیقات انجام شده، زیره به عنوان ماده مکمل کاهش وزن شناخته می‌شود. البته زیره از جمله مواد غذایی و گیاهی است که  احتمال ایجاد حساسیت را در بدن دارد. بر این اساس بهتر است قبل از نوشیدن چای یا دم نوش زیره با کارشناسان تغذیه مشورت و از نوشیدن بیش از حد چای زیره خودداری کنید.

لیست بهترین میان وعده و نوشیدنی‌ها برای لاغری را از مجموعه فیت کلاب دریافت کنید!

در این مقاله 15 نوشیدنی برای لاغری را معرفی کردیم. قرار دادن نوشیدنی‌ها در برنامه غذایی می‌تواند لذت بخش و بسیار کمک کننده باشد. اکثر نوشیدنی‌های رژیمی در کمترین زمان با هزینه‌های کمی آماده شده و می‌توانید از نوشیدن آن‌ها لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که کاهش وزن تنها از طریق خوردن نوشیدنی‌های رژیمی امکان‌پذیر نیست. نوشیدنی‌های رژیمی در واقع مکمل‌هایی مفید برای فرآیند کاهش یا افزایش وزن است.

بهترین راهکار برای افزایش یا کاهش وزن، دریافت برنامه غذایی، ورزشی و اصلاح سبک زندگی است. در همین راستا می‌توانید با کارشناسان مجموعه فیت کلاب ارتباط بگیرید. کارشناسان تغذیه و ورزش در مجموعه فیت کلاب، شما را همراهی می‌کنند تا متناسب با شرایط زندگی‌تان بتوانید به وزن ایده‌آل برسید. پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در سایت فیت کلاب می‌توانید از طریق شماره تماس 02191090095 با کارشناسان ارتباط بگیرید.

برنامه غذایی و ورزشی مختص شما و متناسب با شرایط جسمی، روانی و کاریتان تنظیم می‌شود. شما می‌توانید تمرینات ورزشی را در باشگاه نزدیک به محل زندگی خود انجام دهید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره با تیم پشتیبان فیت کلاب ارتباط بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید. همراه با مجموعه تخصصی فیت کلاب، در مسیر سبز سلامت قدم بردارید.

3 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

diet plan

درخواست مشاوره رایگان

loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه