آیا قرص هیرویت برای چاقی صورت مؤثر است؟

قرص هیرویت برای چاقی صورت

چاقی صورت مثل تمام برنامه‌های افزایش و کاهش وزن نیازمند تلاش و برنامه‌های مشخص است. یکی از راهکارها برای افزایش وزن یا چاقی صورت استفاده از مکمل‌ها است. قرص هیرویت یکی از مکمل‌های چاقی صورت محسوب می‌شود. اما آیا قرص هیرویت برای چاقی صورت مؤثر است؟ آیا مصرف قرص هیرویت عوارض ندارد؟ آیا راهکار دیگری به غیر از مصرف مکمل‌ها برای چاقی صورت وجود ندارد؟ با فیت کلاب در این مقاله همراه باشید تا سؤالات مهم و پرتکرار شما را درباره تأثیر قرص هیرویت بر چاقی صورت را پاسخ دهیم.

قرص هیرویت

قرص هیرویت چیست و چه ترکیباتی دارد؟

هیرویت یکی از مکمل‌های غذایی است که حاوی ویتامین‌ها بوده و اغلب برای تقویت پوست و مو استفاده می‌شود. اما ترکیبات شیمیایی قرص هیرویت به گونه‌ای است که گاهاً برای افزایش وزن و چاقی نیز از آن استفاده می‌کنند. از ترکیبات هیرویت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آهن و منگنز
  • اسید فولیک
  • فسفر
  • ویتامین‌های گروه B
  • روغن سویا
  • مخمر تازه
  • کلسیم
  • آمینو اسید
  • روغن نخل
  • ال- متیونین
  • ژلاتین
  • روی
  • لسیتین فسفولیپید

ترکیباتی مانند ویتامین‌های گروه B، مخمر و روی خاصیت چاق‌کنندگی داشته و به همین دلیل است که از قرص هیرویت به عنوان مکمل چاق کننده صورت نام می‌برند.

فواید و مزایای قرص هیرویت

فواید و مزایای قرص هیرویت؛ بهترین ویتامین برای چاقی صورت کدام است؟

در صورت فقر مواد مغذی و معدنی در بدن، قرص هیرویت توسط پزشک و متخصصان تغذیه تجویز می‌شود. قرص هیرویت علاوه بر افزایش اشتها مزایا و فواید بسیاری دارد. از مهم‌ترین مزایای قرص هیرویت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • محافظت از پوست و مو در برابر آلاینده‌ها
  • ترمیم زخم‌های پوستی و کمک به حفظ سلامت پوست
  • تأمین ویتامین‌های گروه B
  • تأمین آمینو اسیدها و ال- متیونین
  • تأمین روی و آهن بدن

هیرویت با داشتن مواد معدنی ضروری برای محافظت از پوست به تقویت فولیکول‌های مو کمک کرده و خون‌رسانی در پوست و مو را افزایش می‌دهد. همچنین به دلیل وجود گروه ویتامین‌های B مانند: تیامین 1B، اسید فولیک 9B، نیاسین 3B، اسید پانتوتنیک 5B، ریبوفلاوین 2B، پیریدوکسین 6B، بیوتین 7B و بالامین 12B متابولیسم بدن را تنظیم کرده و سوخت و ساز بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ویتامین‌های گروه B در لیست بهترین ویتامین‌ها برای چاقی صورت قرار دارند.

آیا قرص هیرویت چاق کننده صورت است؟

قرص Hair-Vit به عنوان مکمل مؤثر برای تقویت مو شناخته می‌شود. اما به دلیل وجود ترکیباتی مانند روی، آهن، مخمر تازه و ویتامین‌های گروه B در لیست مکمل‌های غذایی چاق کننده نیز قرار دارد. البته تأثیر قرص هیرویت در افزایش وزن و چاقی صورت بیشتر برای افرادی است که بدن آن‌ها با کمبود ویتامین‌های B و روی مواجه است.

به عبارت دیگر کسانی که دچار کمبود ویتامین‌های گروه B و روی نباشند، با خوردن قرص هیرویت دچار افزایش وزن و چاقی چشمگیری نخواهند شد. بنابراین افزایش اشتها با خوردن قرص Hair-Vit برای کسانی که وزن کمی دارند رخ داده و در کنار چاقی، پوست و موی آن‌ها نیز تقویت خواهد شد.

عوارض جانبی قرص Hair-Vit

عوارض جانبی قرص Hair-Vit؛ بی دلیل و خودسرانه از مکمل‌ها استفاده نکنید!

مکمل Hair-Vit در حالت کلی دارای عواض جانبی خاصی نیست. اما برخی از افراد به ترکیبات قرص هیرویت مانند روغن سویا حساسیت داشته و می‌تواند باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در بدن شود. همچنین مصرف بیش از اندازه یا خودسرانه قرص هیرویت می‌تواند باعث ایجاد برخی مشکلات گوارشی مانند اسهال، استفراغ، سردرد، سرگیجه و درد معده شود.

اگر بدن شما با کمبود ویتامین‌ها مواجه نیست، بهتر است از خوردن هر نوع مکمل غذایی خودداری کنید. چرا که بدن به صورت طبیعی از طریق مواد غذایی می‌تواند مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز خود را دریافت کند.

وضعیت بدنی من به چه صورت است ؟

باید بدونیم وضعیت تناسب اندام ما به چه شکلی هست ؟ لاغریم ، اضافه وزن داریم یا وزنمون ایده آل هست. برای این که متوجه این قضیه بشیم یک شاخص معروف به اسم BMI یا شاخص توده بدنی داریم. برای حساب کردنش باید قد و وزنمون رو با جنسیت توی فرمول بزاریم از طریق جدول ها ببینیم توی چه شرایطی هستیم، اما اصلا نگران نباشید نیازی به حساب و کتاب کردن نیست. فقط کافی فرم زیر رو پر کنید و تا به صورت اتوماتیک شاخص توده بدنی شما حساب بشه و وضعیت بدنتون رو به شما نشان بده. بعد از پر کردن فرم اگر فکر کردی نیاز به یک برنامه اختصاصی تمرین و تغذیه دارید که با کمترین هزینه براتون طراحی و ارسال بشه کافی روی دکمه درخواست مشاوره کلیک کنی مشخصاتت رو بزنی تا کارشناس های ما تو اولین فرصت ( معمولا 2 روز بعد ) باهاتون تماس بگیرن و برای رسیدن به هدف راهنماییتون کنند. اگر هم عجله دارید برای دریافت برنامه اختصاصی می تونید توی سایت ثبت نام کنید و سفارش طراحی برنامه تمرین و تغذیه رو از قسمت دریافت برنامه جدید خودتون رو ثبت کنید.

 

محاسبه BMI – شاخص توده بدنی

bmi
loader...

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت؛ مکمل ها را همراه با غذا میل کنید!

ویتامین‌ها و ترکیبات قرص Hair-Vit می‌تواند سطح هوشیاری مغز را بالا برده و متابولیسم بدن را تنظیم کند. بر این اساس بهترین زمان مصرف قرص هیرویت، طبق تحقیقات انجام شده در کنار وعده صبحانه است. به یاد داشته باشید که کپسول Hair-Vit و دیگر مکمل‌ها را همراه با وعده‌های غذایی یا میان وعده‌ها مصرف کنید.

بهترین راهکار برای افزایش وزن و چاقی صورت کدام است؟

مکمل‌ها و قرص‌های بسیاری برای چاقی و افزایش وزن در بازار وجود دارد. اما باید بدانید ک در اغلب اوقات با مصرف قوی ترین قرص چاقی صورت نیز نمی‌توان به نتیجه دلخواه رسید. چرا که بدن یک سیستم پیچیده و منظم داشته و افزایش یا کاهش وزن نیاز به برنامه مداوم و علمی دارد. سه پایه اصلی افزایش وزن و چاقی صورت شامل اصلاح سبک زندگی، اصلاح سبک غذایی و انجام تمرینات ورزشی است. با داشتن یک برنامه غذایی و ورزشی مناسب می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

برخی از مواد غذایی مانند: لوبیا، عدس، شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی، غلات کامل، سیب زمینی و موز حاوی ویتامین‌های گروه B، روی و زینک است. گنجاندن مواد غذایی مغذی در وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی می‌تواند بهترین راهکار برای افزایش وزن و چاقی صورت باشد. در کنار رژیم غذایی مناسب، انجام برخی حرکات ورزشی می‌تواند خون رسانی در ناحیه صورت را افزایش داده و به چاقی آن کمک کند.

توجه داشته باشید که داشتن صورتی پُر و چاق برای همیشه از طریق رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی، امکان پذیرتر است. همچنین عوارض جانبی برای سلامت بدن شما نداشته و با آسودگی خاطر همراه با متخصصان تغذیه و مربیان ورزشی می‌توانید از افزایش وزن و چاقی صورت خود رضایت داشته باشید.

مشاوره تخصصی چاقی صورت را از کارشناسان مجموعه فیت کلاب دریافت کنید!

در این مقاله به بررسی تأثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت پرداختیم. قرص هیرویت یکی از مکمل‌های شناخته شده برای تقویت پوست و مو است. اما به دلیل وجود ویتامین‌های گروه B، روی، مخمر و آهن برای افزایش اشتها و چاقی صورت نیز استفاده می‌شود. اما چاقی صورت با مصرف قرص هیرویت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که بدن شما دچار کمبود ویتامین‌ها باشد. در صورت کمبود مواد معدنی، قرص هیرویت می‌تواند باعث افزایش وزن و چاقی صورت شود.

اما در حالت کلی مصرف قوی ترین قرص چاقی صورت، بهترین قرص چاق کننده موجود در داروخانه ها و قرص چاقی صورت در داروخانه نیز اغلب نمی‌تواند به صورتی پایدار باعث افزایش وزن و چاقی صورت شود. در برخی از موارد با قطع مصرف مکمل، بدن به حالت اولیه باز می‌گردد. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها برای چاقی صورت، داشتن برنامه غذایی و ورزشی مناسب است. در همین راستا می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی از طریق شماره تماس 02191090095 با کارشناسان تغذیه و مربیان ورزشی مجموعه فیت کلاب ارتباط بگیرید.

فیت کلاب یکی از مجموعه‌های فعال حوزه سلامت است که همراه با متخصصان و کارشناسان خود شما را برای داشتن وزن ایده‌آل و تناسب اندام همراهی می‌کند. کافی است به سایت فیت کلاب مراجعه و پس از ثبت نام، مراحل تشکیل پرونده را طی کنید. متخصصان مجموعه فیت کلاب متناسب با سلامت عمومی بدن و فعالیت‌های شما، برنامه غذایی و ورزشی اختصاصی را تنظیم می‌کنند تا در اوج سلامت بدن به تناسب اندام ایده‌آل خود برسید. همراه با فیت کلاب در مسیر سبز سلامت قدم بردارید.

سوالات متداول

می‌توان قرص هیرویت را بعد از ناهار خورد؟

معمولا دستورالعملی که اکثر پزشکان در مورد نحوه مصرف قرص هیرویت به مراجعه کنندگان خود توصیه می‌کنند، بعد از صرف صبحانه است. تا در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با توجه به سوخت و سازهایی که بدن دارد این قرص‌ها بتوانند اثرات خود را بر روی بدن داشته باشند.

آیا قرص بیوتین چاق کننده است؟

اغلب مردم قرص بیوتین را یک قرص چاق کننده می‌دانند. اما بیوتین متابولیسم بدن را افزایش داده و نمی‌تواند باعث افزایش وزن شود. همچنین تاکنون تحقیقات علمی تأثیر بیوتین بر چاقی را ثابت نکرده‌اند.

آیا قرص هیرتامین چاق کننده است؟

قرص هیرتامین به خودی خود چاق کننده نیست. اما از آنجا که باعث افزایش اشتها می‌شود در صورت عدم رعایت رژیم غذایی، می‌تواند به افزایش وزن نیز منجر شود.

بهترین قرص چاق کننده موجود در داروخانه ها کدام است؟

کپسول و قرص‌های بسیاری مانند تاپ لوور ویتافلش، فت فست، مخمر آبجو هلث اید، شیکوریدین دینه و غیره برای افزایش وزن و چاقی در داروخانه‌ها موجود است. اما قرص چاق کننده باید طبق دستور پزشک تجویز شود. متخصصان متناسب با سن، شرایط جسمانی و وزن شما داروی مناسب را تجویز می‌کنند.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

درخواست مشاوره رایگان

diet plan
loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه