قوی ترین قرص چاقی؛ 5 قرصی که برای افزایش وزن باید بشناسید

قوی ترین قرص چاقی

گاهی مصرف قوی ترین قرص چاقی تنها راه‌حل پیشروی افرادی است که دچار کاهش وزن شدید هستند. این داروها با تقویت معده و دستگاه گوارش، افزایش اشتها و بهبود روند خواب به افزایش وزن کمک می‌کنند. در مواردی نیز از قرص‌های تجویزی برای مشکلات و بیماری‌های دیگر می‌توان برای روند افزایش وزن استفاده کرد. زیرا این داروها باعث افزایش اشتها و وزن می‌شوند. در ادامه این مطلب از مجله فیت کلاب به معرفی چند نمونه از قوی ترین قرص چاقی خواهیم پرداخت. ما راه همراهی کنید.

معرفی لیست قرص های چاقی مورد تایید وزارت بهداشت و محبوب بین افراد مختلف

معمولا برای افرادی که به دنبال قرص‌های افزایش وزن هستند، نام چند دارو آشناست. در ادامه با چند نمونه از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

قرص شیکوریدین دینه، بهترین نمونه گیاهی از قرص چاقی سریع کل بدن 

1.    قرص شیکوریدین دینه، بهترین نمونه گیاهی از قرص چاقی سریع کل بدن

قرص شیکوریدین از جمله داروهای گیاهی برای افزایش وزن است. در این قرص از عصاره ریشه گیاه کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه استفاده می‌شود. مصرف قرص شیکوریدین باعث افزایش اشتها و به طبع آن بالا رفتن کالری دریافتی و در آخر افزایش وزن خواهد شد.

روند عملکرد شیکوریدین به این صورت است که قند خون را کاهش می‌دهد. این فرآیند منجر به ایجاد حس گرسنگی و افزایش اشتها و وزن می‌شود.

نحوه مصرف: برای افزایش وزن با قوی ترین قرص چاقی دینه، باید 3 مرتبه در روز نیم ساعت قبل از غذا 1 تا 2 قرص شیکوریدین مصرف کنید.

قرص مخمر آبجو هلث اید؛ بهترین قرص چاقی کل بدن و صورت

2.    قرص مخمر آبجو هلث اید؛ بهترین قرص چاقی کل بدن و صورت

شرکت‌های مختلفی قرص مخمر آبجو را تولید می‌کنند. اما ما در این مقاله قرص مخمر آبجو هلث اید را معرفی خواهیم کرد. در مورد قرص مخمر آبجو باید بگوییم که به رشد مو، سلامت پوست و تقویت ناخن‌ها کمک می‌کند. همچنین در بهبود اشتها و افزایش وزن نیز موثر است.

قرص مخمر آبجو هلث اید حاوی ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و اسید آمینه‌های مختلف است. به همین دلیل در کنار افزایش وزن و بهبود پوست و مو به تقویت موارد زیر کمک خواهد کرد:

  • تقویت عملکرد دستگاه گوارش
  • کاهش کلسترول
  • تنظیم قند خون

نحوه مصرف: برای استفاده از قرص مخمر آبجو به عنوان بهترین قرص چاقی باید روزانه از آن مصرف کنید.

3.    قرص فت فست، بهترین قرص چاقی امریکایی موجود در ایران

فت فست از جمله داروهای افزایش وزن گیاهی محبوب است که باعث افزایش اشتها می‌شود. فت فست علاوه بر مواد گیاهی حاوی ویتامین‌های گروه B، آهن، مس، منیزیم، فسفر و سلنیوم است.

نحوه مصرف: فت فست برای افراد 14 تا 60 سال مناسب است. توصیه می‌شود این دارو قبل از وعده غذایی مصرف شود.

 

 

4.    قرص تاپ لوور ویتافلش، بهترین قرص اشتها آور چاق کننده

قرص تاپ لوور ویتافلش از مخمر شیر، آبجو، پروتئین و کربوهیدرات تهیه می‌شود. این قرص با افزایش اشتها به بالا رفتن وزن و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد. از دیگر مزایای مصرف قرص ویتافلش می‌توانیم به رفع خستگی، بی خوابی، سلامت پوست، مو و ناخن اشاره کرد.

نحوه مصرف: این قرص به دلیل تاثیر بر اشتها، باید قبل از وعده غذایی مصرف شود.

5.    قرص گین آپ کارن از جمله بهترین نمونه از قویترین قرص چاقی صورت بدون بازگشت

یکی از بهترین قرص‌های افزایش وزن، قرص گین آپ کارن است که حاوی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است. گین آپ کارن با افزایش اشتها به افزایش وزن کمک خواهد بود.

معرفی برخی از داروهای خاص که در افزایش وزن تاثیر دارند

در کنار داروهای افزایش وزن، یکسری از داروهای دیگر وجود دارند که چاق شدن از جمله عوارض جانبی آن‌ها به شمار می‌رود. در مواردی افراد از این عوارض جانبی برای افزایش وزن کمک می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

نوع دسته‌بندی دارو نام داروها اثرات بر افزایش وزن
داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای آمی تریپتیلین

دوکسپین

نورتریپتیلین

تحریک اشتها
کورتیکواستروئیدها پردنیزون

Deltasone

اکساندرولون

افزایش اشتها

احتباس مایعات در بدن

تغییر روند متابولیسم

آنتی هیستامین‌ها سیتریزین

فکسوفنادین

دسلوراتادین

سیپروهپتادین

افزایش اشتها

بهبود روند خواب

داروهای صرع گاباپنتین

پره گابالین

ویگاباترین

افزایش اشتها
مسدود کننده‌های بتا آنتولون

متوپرولول

کاهش ضربان قلب

کاهش متابولیسم

رفع خستگی

افزایش اشتها

مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین (نوعی داروی ضد افسردگی) اسیتالوپرام

پاروکستین

سرترالین

بهبود اختلالات خلقی و تاثیر بر روند ورزش و غذا خوردن

افزایش اشتها

بازدارنده‌های مونوآمین اکسیداز

(نوعی داروی ضد افسردگی)

ایزوکاربوکسازید

فنلزین

سلژیلین

ترانیل سیپرومین

بهبود خلق و خوی

کاهش علائم میگرن

 

به دلیل اینکه این داروها، برای بیماری‌های خاصی استفاده می‌شوند، پس بهتر است با مشورت پزشک مصرف شوند. به همین دلیل از مصرف خودسرانه داروهای خاص اما موثر در افزایش وزن خودداری کنید.

 

 

جمع بندی انتهایی در مورد قوی ترین قرص چاقی

چاق شدن هم مانند لاغری، روند سختی دارد. به همین دلیل ممکن است برخی افراد در کنار رژیم غذایی افزایش وزن و ورزش، از قرص‌های قوی چاقی استفاده کنند. برخی از این قرص‌ها به صورت مستقیم برای کمک به روند افزایش وزن تولید می‌شوند. از قوی ترین قرص چاقی بدن و صورت می‌توانیم به گین آپ کارن، فت فست و قرص مخمر آبجو اشاره کنیم. در مقابل یک‌سری از داروهای دیگر وجود دارند که برای بیماری‌های دیگری تجویز می‌شوند، اما یکی از عوارض جانبی آن‌ها افزایش وزن است. سیپروهپتادین، گاباپنتین و آمی تریپتیلین برخی از این داروها هستند.

بهتر است قبل از استفاده از هر نمونه از داروهای افزایش وزن با مشاورین متخصص در این زمینه صحبت کنید. مجموعه فیت کلاب با کارشناسان ورزش و تغذیه‌ای خود آماده مشاوره و ارائه بهترین و مناسب‌ترین برنامه به شماست. کارشناسان فیت کلاب در برنامه‌های تخصصی برای شما با توجه به وزن ایده‌آلی که انتظار دارید، یک‌سری داروهای افزایش وزن یا مکمل توصیه خواهند کرد.

برای ارتباط مستقیم با مشاورین فیت کلاب با شماره 02191090095 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که مصرف خودسرانه برخی داروها به جای مزیت، عوارض سختی به همراه خواهند داشت. پس برای استفاده از بهترین و قوی ترین قرص چاقی و پیمودن مسیر امن سلامتی با فیت کلاب همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان

diet plan
loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

سوالات پرتکرار در مورد بهترین و قوی ترین قرص چاقی بدن و صورت

1- قوی‌ترین قرص اشتها آور و چاق کننده کدام است؟

از بهترین قرص‌های چاق کننده بدن می‌توان به فت فست، مخمر آبجو و گین آپ کارن اشاره کنیم.

2- بهترین قرص چاقی سریع کل بدن گیاهی کدام است؟

مخمر آبجو هلث اید و قرص شیکوریدین دینه.

3- قویترین قرص چاقی در داروخانه کدام است؟

تاپ لوور ویتافلش، شیکوریدین، مخمر آبجو و قرص گین آپ کارن.

25 Responses

  1. مخمر ابجو چاقیش بدون باز گشت است من چند ساله مشتریشم و بعد از ترک قرص هیچ کاهشوزنی نداشتم و بشدت لاغربودم و نتیجه خیلی خوب گرفتم و هیچعپارضی هم طی این چند سال ندیدم،مخمر فرانسوی از همه مخمرا بهتره لطفا بدید بازار

    1. سلام من قرص فت فست رواستفاده کردم چاق کرداماموهای صورتم وبازوهام روزیادکرد

  2. تشکر از توضیحات تان ،من از لاغری رنج میبرم اما به دلیل اینکه چند بار استفاده کردم اثر بخش بود ولی دو باره با قطع کردن دارو لاغر شدم نظرتان چیست آیا داروی شما تضمین دارد؟

  3. سلام مقاله عالی.فقط تواینترنت جایی ندیدم یانخوندم چطورمیشه حین داشتن اعتیادبه تریاک وشیره اشتهاووزن خوبی داشت.دوهفته نمیکشم چهارکیلواضاف مکنم ب محض کشیدن روزی یک کیلو.رنده مکنه لامصب.ازونطرف موقعیت وانگیزه ترک روهم ندارم.بعبارت بهتردوسدارم چندسال دیگه بکشم ولی بی تعارف فاتحه ریخت وهیکلمو خونده.راهنمایی میخام دوستان صاحب نظر وصاحب اندیشه

    1. ممنون از همراهی شما لطفا بیشتر تحقیق کنید شاید به یک نتیجه رسیدین ولی هر بدنی با بدن دیگری فرق داره

  4. قرصای چاقی بدون مجوز که توی عطاری ها موجوده بسیاررررر مضر برای بدن و توش کورتون استفاده شده

  5. من همین مخمر آبجو رو ۳ماهه دارم مصرف میکنم شاید هم بیشتر اما هیچ تاثیری نداشته

  6. قرص دست ساز میگید آمریکاییه.. من فت فست گرفتم دست ساز بود انداختم بیرون…

  7. سلام
    متاسفانه من بر اثر مصرف مواد مخدر شبا چند ساعتی بیدار می‌مونم و به همین علت بدنم لاغر می‌شه اما زمانی که قطع مصرف می‌کنم یه ماه نشده بدنم رو فرم میاد و خیلی خوب میشه ولی سوالم اینه که آیا در زمان مصرف اگر از این قرص‌های چاقی استفاده کنم بدنم رو فرم میاد؟؟؟
    آیا برای این شرایطم قرصی یا پودر مد نظتون هست که جواب بده؟؟؟
    سپاس

    1. سلام وقت بخیر شما با پر کردن فرم bmi از طریق لینک https://fitclub.ir/blog/calculation-bmi/ مقدار کمبود وزن بدن شما را نشان میدهد و زمان رسیدن به وزن ایده آل را هم نمایش میدهم و در صورت تمایل میتوانید با کارشناسان فیت کلاب در ارتباط باشید و یک اندام اصولی درست کنید موفق و تندرست باشید.

    1. سلام وقت بخیر قرص ها در هر بدنی نتایج مختلفی نشان میدهد ولی بهترین پیشنهاد تغیه و تمرین اصولی هست.

  8. راستش من ۳ماه که موادمخدر ترک کردم و هیچ تغییری در صورت و بدنم ندیدم خستم شده از این همه لاغری،اشتها هم ندارم،یه مدت قرص فرشته هز عطاری میخریدم مصرف میکردم ولی به محض ترک قرص فرشته،دوباره لاغرشدم و جوش در صورت و کمرم میزد،لطفاً کمکم کنید که چه دارویی مصرف کنم که چاق بشم بدون بازگشت،آخه چندماه دیگه میخوام عروسی کنم خواهش میکنم کمکم کنید🙏🙏😪

    1. همه قرص ها بعد از مدت ها عوارض خود را نشون میدهند شما میتونید با رژیم اصولی به اندام ایده آل خود برسید در یک بازه زمانی کوتاه https://fitclub.ir/blog/calculation-bmi/ شما میتونید از طریق این لینک قد و وزن خود را وارد کنید و به شما نشان میدهد که در چه بازه زمانی میتوانید به اندام ایده آل خودتون برسید به روش کاملا اصولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

درخواست مشاوره رایگان

diet plan
loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه