قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

«قویترین چربی سوز شکم ۷ کیلو در ۷ روز!» بیایید قبل از اینکه به سراغ بحث اصلی این محتوا برویم، درباره این عبارت بحث کنیم. کدام ماده چربی سوز به شما کمک می‌کند تا در بازه زمانی ۷ روز ۷ کیلو وزن کم کنید؟ بهتر است همین الان بدون حاشیه به این سوال پاسخ دهیم. هیچ ماده چربی سوزی نمی‌تواند باعث کاهش وزن ۷ کیلو در بازه زمانی یک هفته شود. این جمله صرفاً یک عبارت تبلیغاتی است که برای جذب مخاطب بیان می‌شود. 

ما در ادامه این مطلب قصد داریم یک تصویر واقعی درباره لاغری شکم و پهلو به شما ارائه دهیم و بهترین مواد چربی سوز شکم و پهلو را به شما معرفی کنیم. این ترکیبات می‌توانند تا حدودی بر کاهش چربی‌های شکم و پهلو موثر باشند، اما میزان کاهش وزن به عوامل مختلفی مثل فعالیت‌های بدنی شخص، متابولیسم بدن شخص، نوع مواد چربی سوز و مواردی مانند این بستگی دارد. چربی که دور شکم شما تجمع پیدا می‌کند، با نام چربی احشایی شناخته می‌شود و عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها مثل بیماری‌های قلبی و دیابت است.

 به همین دلیل بهتر است از روش‌های مناسب مثل دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و فعالیت‌های بدنی، برای کاهش چربی‌های شکم و پهلو کمک بگیرید. در ادامه این مطلب از مجله تخصصی فیت کلاب قصد داریم درباره قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز توضیح دهیم و عدم صحت این عبارت را بیشتر از پیش مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

برخی ترکیبات و مواد غذایی، تاثیر بسیار زیادی بر تجزیه سلول‌های چربی بدن داشته یا متابولیسم بدن را افزایش می‌دهند. در ادامه قصد داریم بهترین ترکیبات چربی سوز شکم و پهلو را به شما معرفی کنیم. این ترکیبات شامل موارد زیر هستند:

1.میوه ها

میوه‌ها قویترین چربی سوز شکم و پهلو هستند و تاثیر بسیار زیادی بر کاهش وزن دارند. البته زمان مصرف میوه و نوع میوه‌ای که مصرف می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی افراد تصور می‌کنند یک بشقاب میوه، وعده غذایی بهتری نسبت به یک بشقاب حاوی برنج و سبزیجات است. در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست. برخی میوه‌ها حاوی مقدار زیادی قند هستند و باعث افزایش وزن می‌شوند.

 مطالعات نشان می‌دهد، اغلب میوه‌ها حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان هستند. فیبر نوعی ماده غذایی است که به بهبود هضم غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند. همچنین تعداد میکروب‌های مناسب روده را افزایش می‌دهد. به این ترتیب، متابولیسم بدن افزایش پیدا کرده و چربی‌های اضافی نواحی شکم و پهلو از بین خواهد رفت. 

بهترین منابع برای تجزیه سلول‌های چربی، مرکباتی شامل پرتقال، لیمو، کیوی، نارنگی هستند. این میوه‌ها دارای خاصیت ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی می‌باشند. برخی دیگر از میوه‌های چربی سوز مانند سیب، هندوانه، انگور و توت فرنگی قاتل چربی شکم و پهلو هستند. البته توجه داشته باشید که نباید در مصرف این میوه‌ها زیاده روی کنید.

2.ماهی چرب

از نظر بسیاری از افراد، ماهی یک ماده غذایی چاق کننده است. در حالی که این یک تصور اشتباه است. اگر ماهی به شکل درستی مصرف شود، تاثیر بسیار زیادی بر کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. این ماده غذایی، منبع سرشار از پروتئین و اسید چرب امگا ۳ است. پروتئین‌ها نقش مهمی در ساخت ماهیچه دارند. از طرفی، اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهابات بدن کمک می‌کند و باعث افزایش سرعت سوخت و ساز می‌شوند. این ترکیبات مغذی حتی بر کاهش التهابات ناشی از استرس موثر هستند.

3.بادام

بادام درختی قویترین چربی سوز شکم و پهلو است. برخی مطالعات نشان داده است مصرف چند عدد بادام به صورت روزانه، باعث کاهش وزن می‌شود. البته این مسئله مربوط به زمانی است که شخص رژیم‌های غذایی لاغری را دنبال کند. در غیر این صورت، مواد غذایی تاثیر چندانی بر لاغری شکم و پهلو نخواهند داشت. 

بادام درختی حاوی مقدار زیادی چربی سالم و پروتئین است. به همین دلیل، معده شما را برای مدت طولانی سیر نگه داشته و از پرخوری شدید جلوگیری می‌کند. افرادی که رژیم‌های غذایی گیاهخواری را دنبال می‌کنند، کاندیدای کاملاً مناسبی برای مصرف بادام هستند. بادام انرژی مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند و باعث بهبود سوخت و ساز می‌شود. 

رژیم فستینگ چیست و چگونه می‌تواند به شما کمک کند تا به طور طبیعی وزن خود را کاهش دهید و سلامت خود را بهبود ببخشید؟ با مطالعه این مقاله همراه ما باشید.

4.کرفس

اگر به دنبال قویترین و بهترین چربی سوز هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرفس را انتخاب کنید. کرفس برای افرادی مناسب است که اضافه وزن شدیدی دارند و به دنبال یک ماده غذایی مفید برای تجزیه چربی‌های اضافی شکم و پهلو هستند. کرفس کالری بسیار کمی دارد. به همین دلیل، می‌توانید آن را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، در هر فنجان کرفس خرد شده حدود ۱۸ کالری وجود دارد. 

این ماده غذایی باعث افزایش احساس سیری شده و از پرخوری شدید جلوگیری می‌کند. همچنین میزان کالری‌های دریافتی روزانه را کاهش می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم نوشیدنی کرفس را امتحان کنید. می‌توانید آب کرفس را با آب هویج یا جعفری ترکیب کرده و یک نوشیدنی چربی سوز مقوی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توان کرفس و لیمو را با یکدیگر ترکیب کرد.

 لیمو نیز نقش مهمی در کاهش وزن دارد، زیرا دارای مقدار بسیار کمی کالری و کربوهیدرات است. به جای آن، مقدار زیادی فیبر داشته و باعث احساس سیری می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم مقداری خیار را به مخلوط کرفس و لیمو اضافه کنید. برای تهیه این نوشیدنی، بهتر است مقداری کرفس و خیار را در مخلوط کن بریزید. سپس به آن چند قطره لیموی تازه اضافه کنید.

5.شیر زردچوبه

ترکیب شیر و زردچوبه خواص درمانی متعددی برای بدن دارد. به عنوان مثال برای افرادی که چاقی بیش از حد شکم و پهلو را تجربه می‌کنند، مناسب است. تجربه متخصصان تغذیه نشان می‌دهد، شیر و زردچوبه باعث افزایش تولید صفرا و افزایش سوخت و ساز بدن می‌شوند. افزایش سوخت و ساز، باعث کاهش وزن می‌شود.

 این نوشیدنی به دفع باکتری‌ها و التهاب بدن کمک می‌کند. به عنوان مثال باعث از بین رفتن باکتری‌های موجود در مجاری تنفسی می‌شود. جالب است بدانید، شیر و زردچوبه با عنوان شیر طلایی معروف است و به عنوان عصرانه در هندوستان مصرف می‌شود. گاهی اوقات می‌توان آن را با ادویه‌هایی مانند زنجبیل و دارچین ترکیب کرد. 

6.جو

جو یک غلات کامل است و طعم آجیلی دارد. این ماده حاوی مقدار زیادی فیبر محلول و نشاسته مقاوم است. نشاسته مقاوم ماده‌ای است که به راحتی در بدن هضم نمی‌شود. یعنی فرآیند هضم آن مدتی طول می‌کشد. به همین دلیل، شخص برای مدت طولانی احساس سیری خواهد داشت. بنابراین، جو از مصرف خوراکی‌های ناسالم و پرخوری بیش از حد جلوگیری می‌کند. 

متخصصان تغذیه معتقد هستند، مواد غذایی حاوی نشاسته‌های مقاوم باعث کاهش فرآیند تجزیه مواد غذایی می‌شوند و از این طریق اشتها را کاهش می‌دهند. همچنین باعث کاهش سطح گلوکز خون خواهند شد. همانطور که می‌دانید؛ یکی از مهم‌ترین دلایل تجمع چربی‌های احشایی (یعنی چربی‌های شکم و پهلو)، سطح بالای گلوکز خون است. نشاسته مقاوم، به رشد باکتری‌های مفید روده نیز کمک می‌کند.

7.بذر کتان

بذر کتان یک ماده غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است. این ماده حاوی ترکیبات مغذی مانند فیبر و آنتی اکسیدان می‌باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین ترکیبات مغذی موجود در بذر کتان، لیگنان‌ها هستند. از نظر متخصصان تغذیه، لیگنان باعث کاهش التهاب شده و خطر بروز بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند کلسترول بالا، گلوکز خون بالا و مواردی مانند این را کاهش می‌دهد. 

همچنین به کاهش سایز دور کمر کمک می‌کند. نتایج یک مطالعه نشان داده است مردانی که به صورت روزانه دانه کتان مصرف می‌کنند، کاهش وزن بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. بذر کتان به شکل‌های مختلفی مصرف می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید آن را به اسموتی اضافه کنید یا همراه با آووکادو در وعده صبحانه مصرف کنید.

8.هل 

هل به عنوان ملکه ادویه‌ها شناخته می‌شود و بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو است. طعم آن در مقایسه با سایر ادویه‌ها کمی متفاوت است و در دسته طعم‌های شبیه به گلی، لیمویی و نعنا قرار می‌گیرد. در زمان گذشته، هل برای تقویت غرایز جنسی مصرف می‌شد. در حال حاضر محققان متوجه شده‌اند، این ماده تاثیر بسیار زیادی بر کاهش وزن و تجزیه چربی‌های شکم و پهلو دارد. به عبارت دیگر، هل به عنوان قویترین چربی سوز شکم و پهلو شناخته می‌شود.

 علاوه بر این، برای درمان التهاب پلک، عفونت دندان، عفونت لثه و ریه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اخیراً یک مطالعه نشان داده است؛ افرادی که به صورت مداوم هل مصرف می‌کنند، اضافه وزن کمتری نسبت به سایر افراد با رژیم غذایی مشابه دارند. این ماده از افزایش سطح قند خون، کلسترول و التهاب جلوگیری می‌کند. همچنین باعث بهبود عملکرد روده می‌شود و خطر بروز برخی بیماری‌های مزمن مانند فشار خون را کاهش می‌دهد. محققان متوجه شده‌اند، هل از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند و باعث بهبود سلامت قلب می‌شود.

9.زیره سبز 

زیره سبز، قویترین چربی سوز شکم و پهلو است. این ادویه معطر، خاصیت‌های درمانی بسیار زیادی دارد و در اغلب کشورهای خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، میزان مصرف زیره سبز در هندوستان بسیار بالا است. این ماده برای افرادی که اضافه وزن شدیدی دارند، مناسب می‌باشد. زیرا باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود. در دو قاشق چای‌خوری از زیره سبز، حدود ۱۶ کالری وجود دارد.

 علاوه بر این، این ماده غذایی باعث رفع ناراحتی‌های معده و نفخ می‌شود. ترکیباتی به نام تیموکینون در زیره وجود دارد که خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. این ترکیبات به بهبود عملکرد بدن و کاهش وزن کمک می‌کنند. البته افرادی که در دوره بارداری یا شیردهی قرار دارند، بهتر است قبل از مصرف این ماده با پزشک مشورت کنند. همچنین اگر به زیره حساسیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیبات دیگر مثل زنجبیل را مصرف کنید.

برای کاهش وزن سریع و موثر، با دانه چیا چیست آشنا شوید. دانه چیا با فیبر و پروتئین بالا می‌تواند به سوزاندن چربی‌های شکم و پهلو کمک کند. برای اطلاعات بیشتر درباره خواص و مصرف آن، به مقاله ما مراجعه کنید.

آیا می توان در یک هفته با کمک مواد غذایی چربی سوز، 7کیلو وزن کم کرد؟ 

شاید نتوانید در بازه زمانی یک هفته، ۷ کیلو وزن کم کنید. اما کاهش وزن قابل توجهی خواهید داشت. اگر رژیم غذایی خود را تغییر دهید و برنامه‌های غذایی سالم را دنبال کنید، متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد. مصرف مواد غذایی چربی سوز، نقش مهمی در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. همانطور که گفته شد، باید انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

 به عنوان مثال؛ نباید انتظار نداشته باشید در بازه زمانی یک هفته، بیشتر از ۲ تا ۳ کیلو وزن کم کنید. بیش از این مقدار کاهش وزن به هیچ وجه مطلوب نیست و آسیب شدیدی به بدن شما وارد می‌کند. زیرا در این شرایط، بسیاری از مواد مغذی جذب بدن نمی‌شود. متخصصان تغذیه مجموعه فیت کلاب، به شما کمک می‌کنند تا کاهش وزن چشمگیری در بازه زمانی یک هفته داشته باشید. 

اگر برای لاغر شدن عجله ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌های کاهش وزن عادی را دنبال کنید. به عنوان مثال برنامه‌ای که در مجموعه فیت کلاب به شما ارائه می‌شود، به مرور زمان بر کاهش وزن تاثیر گذاشته و شما را به اندام دلخواه خود می‌رساند. علاوه بر این، می‌توانید از مربیان این مجموعه برنامه ورزشی دریافت کنید و بدنی ورزیده و سالم داشته باشید. 

تمرینات ویژه‌ای وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سیکس پک دلخواه خود دست یابید. این تمرینات را امتحان کنید و تغییرات را احساس کنید.

سخن پایانی 

در این مطلب به طور کامل درباره قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز توضیح داده شد. برخی مواد غذایی مانند کرفس، بادام، حبوبات و مواردی مانند این، به تجزیه چربی‌های اضافی شکم و پهلو کمک می‌کنند. این مواد غذایی غالباً حاوی ترکیباتی مانند فیبر هستند. برخی ترکیبات مغذی، به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کنند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند. 

مواد غذایی که حاوی مقدار بسیار کمی کربوهیدرات و کالری هستند، گزینه مناسبی برای لاغری شکم و پهلو می‌باشند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم برای از بین بردن چربی‌های این ناحیه، با متخصصان تغذیه مشورت کنید. به هیچ وجه به شکل خودسرانه برای مصرف مواد غذایی اقدام نکنید.

 زیرا ممکن است ماده مورد نظر با بدن شما سازگاری نداشته یا باعث افزایش وزن شود. متخصصان تغذیه مجموعه فیت کلاب، به شما کمک می‌کنند تا وزن خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش دهید و به تناسب اندام برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین چربی سوز شکم و پهلو، درباره قویترین چربی سوزهای شکم و پهلو، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

diet plan

درخواست مشاوره رایگان

loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه