بهترین مولتی ویتامین برای پوست؛ معرفی ۵ مولتی ویتامین

بهترین مولتی ویتامین برای پوست

بهترین مولتی ویتامین برای پوست چیست؟ این سوال از طرف افراد زیادی مطرح می‌شود. دغدغه زیبایی و پوست سالم این روزها پررنگ‌تر از همیشه است. چرا که سبک زندگی و تغذیه جوامع امروز به نوعی است که آسیب‌های زیادی بر سلامت جسم وارد می‌کند. همان‌طور که استفاده از محصولات پوستی به روتین زندگی افراد زیادی اضافه شده‌است، مصرف مولتی ویتامین‌های پوستی نیز بسیار رواج یافته. پوست یکی از بخش‌های مهم بدن و نمایانگر زیبایی افراد است. علاوه بر این پوست به عنوان یک لایه محافظ در برابر دنیای اطراف عمل می‌کند. دریافت مواد مغذی و ویتامین‌ها تاثیر زیادی در سلامت پوست ما دارد.

به همین دلیل در این مقاله از مجله فیت کلاب می‌خواهیم در مورد بهترین مولتی ویتامین برای پوست با شما صحبت کنیم. بنابراین اگر به دنبال پاسخ سوالاتی مانند: “کدام ویتامین پوست را روشن می‌کند؟ بهترین ویتامین برای پوست چیست؟ بهترین مولتی ویتامین پوستی برای زنان چیست؟ و مصرف مولتی ویتامین چه فوایدی برای پوست دارد؟”  هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت داشتن پوستی سالم

همان‌طور که گفتیم، پوست بخش مهم و وسیعی از بدن انسان را تشکیل می‌دهد و وظایف زیادی بر عهده دارد. پوست بدن به عنوان یک سد در برابر تهدیدات بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی عمل می‌کند. همچنین نقش مهمی در حفظ تعادل آب، الکترولیت و کمک به تنظیم دمای بدن دارد. داشتن پوستی سالم، زیبایی افراد را دو چندان می کند. بنابراین حفظ سلامت پوست و انجام اقدامات مراقبتی برای آن، اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که هنگام انتخاب سرم‌های پوستی و کرم‌های ضدآفتاب حساسیت زیادی به خرج می‌دهیم، باید به دنبال بهترین مولتی ویتامین برای پوست نیز باشیم.

تاثیر ویتامین‌ها و مواد معدنی برای سلامت پوست

تاثیر ویتامین‌ها و مواد معدنی برای سلامت پوست

غذاهایی که می‌خوریم بر سلامت و عملکرد کلی بدن موثر هستند و پوست هم از این قاعده مستثنی نیست. داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از مواد مغذی درحفظ سلامت بدن بسیار تاثیرگذار است. فرآیند‌های بیولوژیکی موجب پیری یا جوانسازی پوست می‌شوند. بر اساس تحقیقات انجام شده رژیم غذایی مناسب، استفاده از محصولات پوستی و مصرف مولتی ویتامین‌های پوستی تاثیر زیادی در شادابی و جوانی پوست دارند. عملکرد پوست و ظاهر آن نشان‌دهنده کمبود ویتامین‌ها، چربی و خشکی آن است. ویتامین‌ها و مواد معدنی به روش‌های مختلفی بر سلامت پوست تاثیر می‌گذارند. مهم‌ترین تاثیر ویتامین‌ها بر سلامت پوست به شرح زیر است:

  • به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.
  • در برابر اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش از پوست حفاظت می‌کنند.
  • نقش مهمی در بهبود زخم‌ها دارند.
  • در حفظ رطوبت پوست موثر هستند.
  • ویتامین‌ها تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی پوست دارند.

معرفی بهترین مولتی ویتامین‌ها‌ برای پوست

احتمالا تا اینجای مقاله اهمیت داشتن پوست سالم را به خوبی متوجه شده‌اید. همچنین می‌دانید که داشتن پوستی بدون لک، نرم، سالم و شفاف نیازمند مراقبت روزانه است. همچنین باید بدانید آلاینده‌های محیطی تاثیر زیادی بر سلامت پوست شما دارند. این آلاینده‌ها موجب می‌شوند علائم پیری مانند چروک، پف و لک‌ها با سرعت بیشتری نمایان شوند. از آن‌جایی که مراقبت پوست همانند نوعی سرمایه‌گذاری طولانی مدت برای آینده است. بنابراین بد نیست به بررسی بهترین مولتی ویتامین‌ها برای پوست بپردازیم.

1.        بیوتین بهترین مولتی ویتامین برای داشتن پوستی سالم

مولتی ویتامین بیوتین در اشکال مختلفی به بازار عرضه شده است. یکی از معروف‌ترین انواع این مولتی ویتامین Outsup Biotin Hair Gummies است. البته مولتی ویتامین‌های بیوتینی دیگر هم از نظر تاثیرگذاری مانند آدامس‌های بیوتین هستند. این مولتی ویتامین در بسته‌های ۳۰ تایی و به شکل آدامس است و تاثیر بسزایی در کیفیت مو، پوست و ناخن دارد. از ویژگی‌های مصرف مکمل‌های بیوتین می‌توان به درخشندگی و شادابی پوست اشاره کرد. مولتی ویتامین‌های بیوتین حاوی اسید هیالورونیک، عصاره آملا، ویتامین C و ویتامین E هستند و مقادیر قابل توجهی بیوتین نیز دارند. این مولتی ویتامین‌ها حساسیت‌زا نیستند و سلامت پوست را تضمین می‌کنند.

2.      تاثیر مولتی ویتامین گیاهی آرتفول در سلامت پوست

آرتفول بهترین مولتی ویتامین برای سلامت پوست در زنان است. این مولتی ویتامین فرمولاسیونی ۱۰۰٪ طبیعی دارد و با مواد اولیه گیاهی، ۱۰ نوع ویتامین و مواد معدنی غنی شده است. آرتفول موجب تقویت ایمنی، رشد موها، سلامت استخوان و افزایش جذب کلسیم در بدن می‌شود. این مولتی ویتامین مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد. بد نیست بدانید که ترکیبات آرتفول فاقد مواد نگهدارنده، افزودنی‌ها، گلوتن، سویا، لبنیات، رنگ‌ها و مواد مضر است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت برای سلامت پوست خود به مصرف این مولتی ویتامین بپردازید.

بهترین مولتی ویتامین و تقویت کننده پوست

3.     مولتی ویتامین هربالایف (Herbalife)؛ بهترین مولتی ویتامین و تقویت کننده پوست

این مولتی ویتامین به شکل قرص با یک فرمول غیرگیاهی برای افزایش خاصیت ارتجاعی، درخشندگی و سلامت پوست عرضه می‌شود. هربالایف موجب افزایش تولید کلاژن شده و ایمنی افراد را بهبود می‌بخشد. دارای طعمی پرتقالی و غنی از ویتامین‌های C، B2، B6، B3 و بیوتین است. مصرف این مولتی ویتامین موجب افزایش سلامتی و زیبایی افراد می‌شود.

4.      مولتی ویتامین جی ان سی (GNC Multivitamin)؛ بهترین مولتی ویتامین برای سلامت پوست آقایان

مولتی ویتامین جی ان سی برای سلامت پوست آقایان طراحی شده است و حاوی مواد مغذی ضروری مانند اینوزیتول، کولین، کلاژن هیدرولیزه شده، ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی و عصاره هسته انگور است. کلاژن برای سلامت پوست ضروری است. بنابراین آقایان با مصرف این مولتی ویتامین پوستی انعطاف‌پذیر و سالم خواهند داشت. مولتی ویتامین جی ان سی همچنین دارای ۳۲ ماده مغذی برای افزایش ایمنی، سلامت مغز و چشم است. برخلاف تصور عموم آقایان هم باید سلامت پوست را جدی بگیرند و از مولتی ویتامین‌ها، ضدآفتاب‌ها و سرم‌های پوستی استفاده کنند.

یونیفیت به شما پوستی درخشان و شاداب می‌دهد

5.     مولتی بیوتین گیاهی یونیفیت برای سلامت پوست

مولتی ویتامین‌های گیاهی یونیفیت به صورت قرص و کپسول‌های ۱۰۰۰۰ میکروگرمی تولید می‌شوند. این مولتی ویتامین حاوی ۲۹ ویتامین، ماده معدنی و عصاره گیاهی است. مولتی ویتامین یونیفیت به شما پوستی درخشان و شاداب می‌دهد. فرمولاسیون بیوتین گیاهی یونیفیت برای محو شدن لکه‌های پوستی طراحی شده است. این مکمل تغذیه‌ای سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضدالتهابی دارد. مصرف این مولتی ویتامین سلامت پوست را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهبود می‌بخشد.

وضعیت بدنی من به چه صورت است ؟

باید بدونیم وضعیت تناسب اندام ما به چه شکلی هست ؟ لاغریم ، اضافه وزن داریم یا وزنمون ایده آل هست. برای این که متوجه این قضیه بشیم یک شاخص معروف به اسم BMI یا شاخص توده بدنی داریم. برای حساب کردنش باید قد و وزنمون رو با جنسیت توی فرمول بزاریم از طریق جدول ها ببینیم توی چه شرایطی هستیم، اما اصلا نگران نباشید نیازی به حساب و کتاب کردن نیست. فقط کافی فرم زیر رو پر کنید و تا به صورت اتوماتیک شاخص توده بدنی شما حساب بشه و وضعیت بدنتون رو به شما نشان بده. بعد از پر کردن فرم اگر فکر کردی نیاز به یک برنامه اختصاصی تمرین و تغذیه دارید که با کمترین هزینه براتون طراحی و ارسال بشه کافی روی دکمه درخواست مشاوره کلیک کنی مشخصاتت رو بزنی تا کارشناس های ما تو اولین فرصت ( معمولا 2 روز بعد ) باهاتون تماس بگیرن و برای رسیدن به هدف راهنماییتون کنند. اگر هم عجله دارید برای دریافت برنامه اختصاصی می تونید توی سایت ثبت نام کنید و سفارش طراحی برنامه تمرین و تغذیه رو از قسمت دریافت برنامه جدید خودتون رو ثبت کنید.

 

محاسبه BMI - شاخص توده بدنی

bmi
loader...

تاثیر مولتی ویتامین‌ها در کاهش چین و چروک‌های پوستی

خطوط ریز چین و چروک بخشی از سیر طبیعی بدن و پوست است. با این وجود بعضی از مولتی ویتامین‌ها می‌توانند از بروز یا تشدید این روند جلوگیری کنند. کلاژن موجود در پوست موجب ترمیم سلول‌ها و جایگزینی آن‌ها می‌شود. همچنین از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. از آن‌جایی که ویتامین سی برای تولید کلاژن ضروری است، باید دقت داشته باشید که به صورت روزانه مقدار مناسبی ویتامین c  دریافت نمایید. ویتامین A نیز یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از سلول‌های پوستی در برابر اشعه UV و پیری زودرس محافظت می‌کند. ویتامین A نقش مهمی در رشد سلول‌ها و تولید کلاژن دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد که ویتامین CoQ-10 از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری می‌کند و در صورت مصرف ۵۰ تا ۱۵۰ گرم از این ویتامین در طول زمان پوست صاف و شاداب می‌شود.

بهترین مولتی ویتامین برای پوست؛ داشتن پوستی سالم با مصرف مکمل‌ها

یافتن بهترین مولتی ویتامین برای پوست دغدغه افراد زیادی است. تاثیر ویتامین‌ها بر سلامت، شادابی و جوان‌سازی پوست بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در کنار مصرف مولتی ویتامین‌ها شما می‌توانید با داشتن یک تغذیه سالم و انجام ورزش‌های منظم سرعت بهبود بخشیدن به پوست خود را تسریع کنید. کارشناسان فیت کلاب برای دست یابی به پوست و بدنی سالم در کنار شما هستند. بنابراین می‌توانید به راحتی از طریق سایت فیت کلاب یا تماس با شماره تماس مجموعه فیت کلاب (۰۲۱۹۱۰۹۰۰۹۵)، برنامه شخصی خود را برای انجام تمرینات ورزشی و تغذیه سالم دریافت نمایید.

در این مقاله از مجله فیت کلاب در مورد تاثیر مولتی ویتامین‌ها بر روی پوست با شما صحبت کردیم. همچنین بهترین مولتی ویتامین برای پوست را نیز به شما معرفی نمودیم. در صورتی که بعد از مطالعه این مقاله برای دریافت برنامه ورزشی و تغذیه‌ای یا اطلاعات بیشتر در مورد سلامت پوست نیاز داشتید، کارشناسان فیت کلاب را فراموش نکنید.

سوالات متداول

بهترین مولتی ویتامین برای سلامت پوست خانم‌ها چیست؟

آرتفول بهترین مولتی ویتامین برای سلامت پوست زنان است.

بهترین مولتی ویتامین برای سلامت پوست آقایان چیست؟

مولتی ویتامین جی ان سی بهترین گزینه برای سلامت پوست آقایان است.

آیا مصرف مولتی ویتامین به تنهایی موجب سلامت پوست می‌شود؟

خیر؛ شما باید در کنار مصرف مولتی ویتامین‌ها، فعالیت منظم بدنی و تغذیه‌ای سالم هم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

diet plan

درخواست مشاوره رایگان

loader...

درخواست شما با موفقیت ارسال شد!

کارشناسان فیت کلاب به زودی با شما تماس خواهند گرفت

برنامه تمرین
مقالات ویژه