خدمات بخش حضوری فیت کلاب

ارائه برنامه تمرین و تغذیه در مجموعه فیت کلاب

در مجموعه فیت کلاب بر اساس مشاوره انجام شده برای هر شخص براساس فرم بدنی و هدف فرد برنامه تغذیه و برنامه تمرین اختصاصی طراحی می شود. در رژیم غذایی فرد براساس ذائقه و سفره ایرانی طراحی میشود تا فرد برای رعایت رژیم غذایی خود دچار مشکل نشود. در طراحی برنامه تمرین نیز بر اساس نیاز و توانایی فرد برنامه تمرین در منزل و یا برنامه تمرین در باشگاه به فرد ارائه می گردد. این کار به شخص این امکان را می دهد که تا بدون داشتن بهانه در هر مکانی که راحت است به انجام تمرینات ورزشی بپردازد. 
در طراحی برنامه تمرین با توجه به سابقه تمرینی شما برنامه تمرین مبتدی و یا پیشرفته برای شما طراحی و ارائه می گردد. 

در موارد خاص اگر دچار آسیب بدنی باشید برنامه آسیبی برای جلوگیری از تشدید آسیب طراحی می گردد.

خدمات ویژه ای فیت کلاب برای مراجعین حضوری

مجموعه فیت کلاب برای مراجعین حضوری خود خدمات ویژه ای را تدارک دیده است. در مراجعه حضوری علاوه بر طراحی برنامه تغذیه و برنامه ورزشی، بدن افراد با استفاده از جدیدترین دستگاه اسکن سه بعدی، به صورت کامل آنالیز میشه این آنالیز شامل اندازه گیری میزان چربی بدن، میزان آب بدن ، میزان کمبود یا اضافه وزن و اندازه گیری دقیق تمام نواحی بدن ( دورشکم ، دور باسن ، دور ران و …) می باشد. 
در ویدیو زیر مشاوران مجموعه به صورت خلاصه اسکن سه بعدی بدن را برای شما عزیزان توضیح داده اند. 

خدمات ویژه ای فیت کلاب برای مراجعین حضوری

اسکن سه بعدی بدن

اسکن سه بعدی بدن شما را بر اساس درصد چربی ، درصد عضله و درصد آب بدن آنالیز می کند. با استفاده از این آنالیز شاخص توده بدنی ( شاخص BMI ) شما به صورت کاملا دقیق اندازه گیری می شود که به ما میزان کمبود و یا اضافه وزن شما را نشان می دهد. این آنالیز ناهنجاری های ساختار بدنی شما را مشخص می کند که می توانیم بر اساس آن تمرین های اصلاحی برای شما طراحی می شود تا ناهنجاری های ساختاری بدن شما اصلاح گردد. در پایان هر دوره با اسکن مجدد بدن شما می توانید میزان تغییرات خود را به طور کامل ببینید و با دریافت مشاوره تکمیلی نسبت به ادامه روند خود اقدام نمایید. 

بررسی و تست سلامت

در بخش حضوری مجموعه فیت کلاب می توانید با استفاده از دستگاه کوانتومی تست سلامت، وضعیت بدنی خود را بررسی کنید و به اطلاعات جامعی درباره بدن خود برسید. این گزارش شامل بررسی بخش های مختلف بدن مثل، کبد، ریه ها، میزان ویتامین ها و آمینو اسید ها و اندازه گیری سطح کلسترول و تستسترون بدن، بررسی تیروئید و وضعیت پروستات می شود. در مراجعه حضوری می توانید تقاضا انجام تست سلامت را به همکاران ما در مجموعه اعلام کنید. 

برای دریافت نوبت حضوری و استفاده از خدمات ویژه اسکن 3 بعدی و تست سلامت می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس مجموعه فیت کلاب :

خیابان شریعتی ، روبروی خیابان ظفر ، مجتمع نگین ظفر ، طبقه 8 واحد 20

اگر به هر دلیلی در حال حاضر امکان تماس برای دریافت شماره را ندارید، برای دریافت تماس از طرف مشاورین و رزرو نوبت برای مراجعه حضوری به فیت کلاب فرم زیر را پر کنید تا در کمترین زمان مشاورین ما، برای نوبت دهی با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

برنامه تمرین
مقالات ویژه